Ktora sztyce podsiodlowa wybrac?

Data: 2010-07-24 09:29:14
Autor: kml
Ktora sztyce podsiodlowa wybrac?

Uzytkownik "jejejjejejeje" <zombie32167@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f0dac497-a1b1-4682-897a-6d2b55405b09d17g2000yqb.googlegroups.com...

Przykladowe sztyce ktore znalazlem poza Accentami to Amoeba Borla,
Octane One, Zoom SP 291, KBIX PRO-Race itp. Niestety o ich jakosci i
psosobie wykonania nie mozna niczego uslyszec.

Mam dwie Borle. Obydwie dzialaja bez zastrzezen a cenowo to Accent. Obciazenia jakie przenosza sa  _DUZE_ :) Sugerowalbym jedna rzecz: rzuc okiem na srednice srub mocujacych jarzmo. W jednej sztycy mam 5mm a w drugiej 4mm i te mniejsze czasami sie odzywaja.

kml
http://www.endurorider.pl Beskidy na rowerze.

Ktora sztyce podsiodlowa wybrac?