Która to frakcja PiS-u?

Data: 2018-01-22 05:39:05
Autor: stevep
Która to frakcja PiS-u?
# Lejąc miód na znak ofiary, około trzydziestu rodzimowierców z całej Polski zaprotestowało w sobotę (20.01) na rynku w podbiałostockiej Choroszczy przeciwko zniknięciu w tajemniczych okolicznościach posągu Światowida. Rzeźba ta stała przez blisko dwadzieścia lat na pobliskiej Babiej Górze. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g42mf
Zaryzykuje- Gowin, albo Bredziński.
--
stevep

Data: 2018-01-22 08:12:39
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Która to frakcja PiS-u?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Zaryzykuje! Pewnie któryś z radiomaryjnych skubnął sobie na dacze.

CL

Data: 2018-01-22 15:38:35
Autor: Zenek Kapelinder
KtĂłra to frakcja PiS-u?
Wazne ze Swietowita nikt nie ruszyl.

Data: 2018-01-23 00:41:21
Autor: A. Filip
Która to frakcja PiS-u?
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
> [...]
Choroszczy przeciwko zniknięciu w tajemniczych okolicznościach posągu
Światowida. Rzeźba ta stała przez blisko dwadzieścia lat na pobliskiej

"Opozycja wobec Rydzyka" też jest w PiSie?
Niech się ta pierdoła Schetyna uczy! ;-)

Data: 2018-01-23 05:16:20
Autor: stevep
Która to frakcja PiS-u?
W dniu 2018-01-23 o 00:41, A. Filip pisze:
> [...]
Zaryzykuje- Gowin, albo Bredziński.

"Opozycja wobec Rydzyka" też jest w PiSie?
Niech się ta pierdoła Schetyna uczy! ;-)

Nie rozśmieszaj bo będą dokuczać mi zajady.

--
stevep

Data: 2018-01-23 06:59:44
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Która to frakcja PiS-u?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zq23d6uxvf-i1m1@wp.eu...

"Opozycja wobec Rydzyka" też jest w PiSie?
Niech się ta pierdoła Schetyna uczy! ;-)

Co miałes z logiki?

CL

Która to frakcja PiS-u?