Która to strona w suporcie Kinex

Data: 2009-04-04 13:37:10
Autor: Zbylo
Która to strona w suporcie Kinex
No własnie, która to lewa a która prawa. Mialem zdemontowaną te miskę
z kołnierzem która jest normalnie z prawej strony czyli tam gdzie
korba. Jako podpowiedz powiem ze na metalowym bebnie jest wytoczony
pierścień bliżej jednej strony. Czyzby to miała być ta prawa strona?
Pozdrawiam

Data: 2009-04-05 16:25:14
Autor: Tomasz Konik
Która to strona w suporcie Kinex
Zbylo <zkozyra@gmail.com> napisał(a):
No wlasnie, ktora to lewa a ktora prawa. Mialem zdemontowana te miske
z kolnierzem ktora jest normalnie z prawej strony czyli tam gdzie
korba. Jako podpowiedz powiem ze na metalowym bebnie jest wytoczony
pierscien blizej jednej strony. Czyzby to miala byc ta prawa strona?

Jesli te miski maja gwint w standardzie BSA to prawa miska (od korby) ma gwint
lewy, a lewa - prawy. Nie da się pomylic. Chyba, ze to "wloch"...;-(

Data: 2009-04-05 09:50:26
Autor: Zbylo
On 5 Kwi, 18:25, "Tomasz Konik" <tome...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Zbylo <zkoz...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

lewy, a lewa - prawy. Nie da się pomylic. Chyba, ze to "wloch"...;-(

No Ok, ale ja te miski zdemontowałem, tzn, jedna zawsze schodzi, drugą
- prawą sciągnołem sam. Pytanie teraz, gdzie ma byc ta miska, z prawej
czy lewej, pytam bo długosc osi jest rozna z obu stron:))

Która to strona w suporcie Kinex