Które BBC są lepsze?

Data: 2011-05-19 16:58:08
Autor: Robert_J
Które BBC są lepsze?
Witam.
Post trochę nietypowy, ale grono chyba najlepsze ku temu :-). Chcę wpuścić w swoją sieć kanały BBC, ale raczej nie wszystkie. Nie oglądam ich, więc nie znam tematyki i ramówki. Proszę Was o określenie, które są najlepsze, a które słabsze. Może to pomoże mi wybrać. Chodzi o:
1. BBC Entertainment Poland,
2. BBC Knowledge Poland
3. BBC Lifestyle Poland,
4. BBC CBeebies Poland.
Jak by się dało to podawajcie kolejność, od (Waszym zdaniem) najatrakcyjniejszego do najmniej atrakcyjnego.
BBC HD na 99% i tak trafi do sieci, więc nie pytam o niego ;-).

Dzięki za pomoc.

Robert J

Data: 2011-05-19 16:02:36
Autor: Waldek Godel
Które BBC są lepsze?
Dnia Thu, 19 May 2011 16:58:08 +0200, Robert_J napisał(a):

[...]

A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-05-19 17:17:21
Autor: Robert_J
Które BBC są lepsze?
A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

Chyba raczej nie ;-).

Data: 2011-05-19 16:18:19
Autor: Waldek Godel
Które BBC są lepsze?
Dnia Thu, 19 May 2011 17:17:21 +0200, Robert_J napisał(a):

A my już jesteśmy w zasięgu twojej sieci?

Chyba raczej nie ;-).

to dlaczego nas pytasz?

Data: 2011-05-19 20:12:16
Autor: Waldek Godel
Które BBC są lepsze?
Dnia Thu, 19 May 2011 20:56:01 +0200, Dyzurny Informatyk Kraju napisał(a):

a o co pytal autor?

To będzie miało znaczenie jak zapyta wreszcie swoich użytkowników. Do tego
momentu to tylko jakiś żenujący spektakl.

Data: 2011-05-19 21:48:39
Autor: Jerzy Pastusiak
Które BBC są lepsze?
To będzie miało znaczenie jak zapyta wreszcie swoich
użytkowników. Do tego momentu to tylko jakiś żenujący
spektakl.

a tos se bonka wypuscil

jak ma pytac o cos , o czym pytany w zyciu nie slyszal ???

Data: 2011-05-19 20:58:19
Autor: Waldek Godel
Które BBC są lepsze?
Dnia Thu, 19 May 2011 21:48:39 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

a tos se bonka wypuscil

a co to jest?

jak ma pytac o cos , o czym pytany w zyciu nie slyszal ???

A skąd wiesz, że nie słyszał? I skąd wiesz, że nasze preferencje bedą
zgodne z preferencjami tamtych osób?
Kobiety pewnie będą preferowały Lifestyle, matki i dzieci CBeebies, faceci
pewne Entertainment. Skąd wiesz jaki jest przekrój użytkowników?

Data: 2011-05-19 22:13:36
Autor: Jerzy Pastusiak
Które BBC są lepsze?
Waldek Godel:

A skąd wiesz, że nie słyszał?

wiem , bo my sie kolegujemy

Data: 2011-05-20 09:54:09
Autor: Robert_J
Które BBC są lepsze?
...skąd wiesz, że nasze preferencje bedą
zgodne z preferencjami tamtych osób?
Kobiety pewnie będą preferowały Lifestyle, matki i dzieci CBeebies, faceci
pewne Entertainment.

Dlatego pytam na grupie, ponieważ jest tu wiele osób o różnych preferencjach. Stąd wydaje mi się to uzasadnione. Nie utożsamiaj grupy tylko ze sobą, bo z Twojej śmiesznej wypowiedzi tak to właśnie wygląda ;-).

Skąd wiesz jaki jest przekrój użytkowników?

Przekrój jest "statystyczny".

Data: 2011-05-19 18:15:22
Autor: Cavallino
Które BBC są lepsze?
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ir3b6e$71h$1news.onet.pl...
[...]

1. Knowledge
2. Entertaiment

O reszcie się nie wypowiadam, bo raz że nie mam, dwa - że zależy mi głównie na w/w z uwagi na Top Gear.

Data: 2011-05-19 19:38:53
Autor: ToMasz
Które BBC są lepsze?
Robert_J pisze:
[...]

knowledge. Powiedz jak i za ile to można oglądać. Tylko ten kanał

ToMasz

Data: 2011-05-20 09:59:34
Autor: Robert_J
Które BBC są lepsze?
knowledge. Powiedz jak i za ile to można oglądać. Tylko ten kanał

Tego CI nie powiem, bo ja podpisuję z nimi umowę operatorską. Ale to jest chyba w cyfrze? Tylko nie wiem w którym pakiecie...
A pytałem o zawartość tych proramów tutaj, ponieważ w ten sposób chyba najlepiej uda mi się w miarę dokładnie i wiarygodnie określić ich zawartość. Nie mogę przecież polegać na "reklamówkach" samego nadawcy, bo w tych to każdy kanał jest "najlepszy i z prawie najwyższą oglądalnością" ;-).
Tyle że nawet tak z pozoru proste pytanie powoduje ból głowy u np. Waldka ;-).
OK, jakoś będę sobie radził skoro nawet na grupie TV nie można się niczego dowiedzieć o programie TV...

Data: 2011-05-21 20:23:32
Autor: Jerzy Pastusiak
Które BBC są lepsze?
Hello Robert_J,

On Friday, 20 May 2011, 09:59:34 AM, you wrote:

Tyle że nawet tak z pozoru proste pytanie powoduje ból głowy u np. Waldka ;-).

poniewaz sie juz pogodziliscie z Waldemarem , to
moge Ci juz powiedziec w tajemnicy , ze chyba mial
On racje

zrob ankiete z krotkim opisem tych kanalow z internetu ,
daj klientom ankiete do wypelnienia , a potem wybierz
co Ci wygodne i powiedz , ze tak chcieli !

--
Best regards,
    JuRek                mailto:eminem666@buziaczek.pl

Data: 2011-05-22 12:07:01
Autor: Bartłomiej Zieliński
Które BBC są lepsze?
Użytkownik Jerzy Pastusiak napisał:
zrob ankiete z krotkim opisem tych kanalow z internetu ,
daj klientom ankiete do wypelnienia , a potem wybierz
co Ci wygodne i powiedz , ze tak chcieli !

Bardzo wygodne podejście ;-)

Data: 2011-05-22 19:40:01
Autor: Jerzy Pastusiak
Które BBC są lepsze?
Bartłomiej Zieliński:
| Bardzo wygodne podejście ;-)

madrosc grupowa

:-)

Data: 2011-05-23 10:45:22
Autor: Marcin Rolicki
Które BBC są lepsze?
W dniu 2011-05-22 19:40, Jerzy Pastusiak pisze:
Bartłomiej Zieliński:
| Bardzo wygodne podejście ;-)

madrosc grupowa

:-)

PLONK

Data: 2011-05-29 21:06:52
Autor: Brooks
Które BBC są lepsze?
On May 20, 8:59 am, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> knowledge. Powiedz jak i za ile to można oglądać. Tylko
> ten kanał

Kiedys dotarlem do BBC Prime i subskrypcja tego jednego kanalu
kosztowala cos okolo 400 zl miesiecznie ;)

[...]
;-).
Tyle że nawet tak z pozoru proste pytanie powoduje ból głowy
u np. Waldka ;-).
OK, jakoś będę sobie radził skoro nawet na grupie TV nie
można się niczego dowiedzieć o programie TV...

BBC Knowledge to chyba cos lepszego anizeli Da Vinci Learning?
Czysto teoretycznie mialbys mozliwosc zasubsrypcjowac DVL w tvk?

Brooks

Data: 2011-05-30 15:30:01
Autor: Robert_J
Które BBC są lepsze?
Kiedys dotarlem do BBC Prime i subskrypcja tego jednego kanalu
kosztowala cos okolo 400 zl miesiecznie ;)

Tego kanału o ile się nie mylę już nie ma. Jego "następcą" jest BBC Entertainment. A ceny nie s`a aż takie straszne ;-). Dlatego po namyśle zdecydowałem wpuścić całą paczkę, łącznie z HD.

BBC Knowledge to chyba cos lepszego anizeli Da Vinci Learning?

Nie umiem powiedzieć bo nie oglądałem ich :-)

Czysto teoretycznie mialbys mozliwosc zasubsrypcjowac DVL w tvk?

Nie orientowałem się. Na chwilę obecną na BBC kończymy. Wystarczy programów póki co :-).
A Ty miałeś przyjechać zobaczyć, i co?
Pozdr.

Data: 2011-05-30 08:49:23
Autor: Brooks
Które BBC są lepsze?
On May 30, 2:30 pm, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> [...]

> w tvk?

Nie orientowałem się. Na chwilę obecną na BBC kończymy.

Synek mial operacje serca a teraz rosnie i szykowalem na wiosne plac
zabaw dla niego. Glowa pelna planów i tylko czasu brak ;-(

Zawsze zastanawialem sie co sklania odbiorców do wyboru TVK gdy oferta
podobna jest do tej dostepnej badz darmo badz z DTH. Wobec tego tak
malo popularne kanaly jak VIASAT History, Explorer pozostaja bardzo
slabo rozpowszechnione. Ale problemem natomiast jest gdyby zabraklo w
TVK Polsatu ;)

Pozdrawiam
Brooks

Data: 2011-05-22 18:17:45
Autor: pawell32
Które BBC są lepsze?
W dniu 19.05.2011 16:58, Robert_J pisze:

wg mnie:

  1. BBC Knowledge Poland
  2. BBC Lifestyle Poland,
  3. BBC CBeebies Poland,