Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?

Data: 2012-01-12 22:39:59
Autor: Kazio
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?
szukam banku na darmowy ROR z kart± i chyba trochę przedwcze¶nie
skusiłem na na dbnet24. Niestety dopiero po głębszym przeczytaniu umowy
okazało się że zgodziłem się na egzekucję z tytułu Bankowego Tytułu
Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN

Które jeszcze banki maj± taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo
tam jeszcze bym to zrozumiał)

Kazio

Data: 2012-01-12 21:43:15
Autor: xbartx
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:39:59 +0100, Kazio napisał(a):

szukam banku na darmowy ROR z kartą i chyba trochę przedwcześnie
skusiłem na na dbnet24. Niestety dopiero po głębszym przeczytaniu umowy
okazało się że zgodziłem się na egzekucję z tytułu Bankowego Tytułu
Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN

KtĂłre jeszcze banki majÄ… taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo
tam jeszcze bym to zrozumiał)

Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

Data: 2012-01-12 14:39:56
Autor: luc
On 12 Sty, 22:43, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko
może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

W BGĹ» - Konto z PodwyĹĽkÄ… mam 1500 PLN na dwa lata (umowa z listopada
2010).
Sam się z tego śmiałem, gdy podpisywałem, bo wiedziałem, że inne banki
mają dość spore kwoty...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-01-14 15:49:21
Autor: _±ćęłń󶼿.
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?
Mam wrażenie, że w SKOK-u niekoniecznie, ale trzeba by spytać.

-- -- -
wszedzie

Data: 2012-01-13 13:56:02
Autor: zlotowinfo
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?
Użytkownik "Kazio" <Kazio@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jenjtd$2du3$1newsread1.aster.pl...
[...]

ale o co w tym tutule egezekucyjnym chodzi?
za co mog± tak± kwotę ż±dać?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-01-13 14:56:57
Autor: Chris94
Dnia Fri, 13 Jan 2012 13:56:02 +0100, zlotowinfo napisał(a):

ale o co w tym tutule egezekucyjnym chodzi?
za co mog± tak± kwotę ż±dać?

Zazwyczaj chodzi o możliwo¶ć hodowania długu, a potem egzekucji opłat za
prowadzenie konta, gdy przestaniesz z niego korzystać, a nie wypowiesz
umowy.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytuł Egzekucyjny?