Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytu³ Egzekucyjny?

Data: 2012-01-12 21:43:15
Autor: xbartx
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytu³ Egzekucyjny?
Dnia Thu, 12 Jan 2012 22:39:59 +0100, Kazio napisał(a):

szukam banku na darmowy ROR z kartą i chyba trochę przedwcześnie
skusiłem na na dbnet24. Niestety dopiero po głębszym przeczytaniu umowy
okazało się że zgodziłem się na egzekucję z tytułu Bankowego Tytułu
Egzekucyjnego do 2 lat po zamknięciu rachunku na kwotę do 100.000 PLN

Które jeszcze banki mają taki cyrograf w umowie konta? (nie kredytu, bo
tam jeszcze bym to zrozumiał)

Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

Data: 2012-01-12 14:39:56
Autor: luc
On 12 Sty, 22:43, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Chyba wszędzie będziesz miał BTE o ile mnie pamięć nie myli. Kwota tylko
może się nieco różnić i to chyba tylko w górę.

W BGŻ - Konto z Podwyżką mam 1500 PLN na dwa lata (umowa z listopada
2010).
Sam się z tego śmiałem, gdy podpisywałem, bo wiedziałem, że inne banki
mają dość spore kwoty...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-01-14 15:49:21
Autor: _±æê³ñ󶼿.
Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytu³ Egzekucyjny?
Mam wra¿enie, ¿e w SKOK-u niekoniecznie, ale trzeba by spytaæ.

-- -- -
wszedzie

--

Które RORy wymagaj± zgody na Bankowy Tytu³ Egzekucyjny?