Które autko do 5000zł polecicie??

Data: 2011-10-10 23:18:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Które autko do 5000zł polecicie??
Użytkownik "Konop" <konoppo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6vm68$1e0$1inews.gazeta.pl...
Podpowiedzcie coś, proszę... Zdaję sobie sprawę, że kupując auto w takiej cenie, nie kupię nówki z salonu. To musi mieć trochę rdzy, musi mieć swoje słabe strony - chodzi tylko o to, żeby nie psuł się za często, posłużył kilka lat i nie rozleciał się na kawałki po pół roku ;)...

Polecicie coś konkretnego?? :)

Gdybyś miał ok 7 tys to poleciłbym Accenta 2 od znajomego - czarno-niebieski, 1,3l z klimą, wisi na otomoto. <spam on>http://tiny.pl/h1c5h <spam off> Samochód ma nieco korozji na nadkolach, ale poza tym jest pedantycznie zadbany. Właściciel kupił sobie następnego accenta, w nowej budzie :)

Części są tanie i łatwo dostępne, samochód znany, silnik bez problemu znosi LPG a wszystkie potencjalne problemy omówione i rozwiązane na http://forum.hyundaifanklub.pl/

Tak wiem, że 5 tys to nie 7 tys, ale sprawa jest o tyle warta rozważenie, że można dać więcej za samochód który jest naprawdę zadbany albo kupić taniej a potem dolożyć niewiele mniej na rozrząd, oleje etc.

kml

Data: 2011-10-11 09:07:34
Autor: Amir
> [...]

Tak wiem, że 5 tys to nie 7 tys, ale sprawa jest o tyle warta rozważenie, że można dać więcej za samochód który jest naprawdę zadbany albo kupić taniej a potem dolożyć niewiele mniej na rozrząd, oleje etc.

on ma jedą poważną wadę

korozja sam mam i wiem, ze to jest bolączka tych aut

Data: 2011-10-11 10:54:37
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-10-11 09:07, Amir pisze:
> [...]
accenta, w nowej budzie :)

on ma jedą poważną wadę

korozja sam mam i wiem, ze to jest bolączka tych aut

Korozja jest problemem tylko w przypadku: dużego poziomu estetyzmu właściciela lub dużych rocznych przebiegów (zwłaszcza zimą), wtedy gwałtownie przyspiesza.
Dla małych przebiegów znam auta, które rdzewiały po 5-6 lat od pojawienia się pierwszych purchli i nic złego z tego nie wynikało. Prędzej padały mechanicznie, niż a/ były dziury w podłodze czy progach, b/ miałyby problem z badaniem technicznym z powodu rdzy.
A hyundai faktycznie ma dobre opinie w używkach (duża szansa na pierwszego właśc.)

Co do pozostałych autek, osobiście mam pozytywne doświadczenia (mechaniczne, bo nie było to zbyt wygodne auto) z Corsą 1.2.
Można powiedzieć, poza pierdołami, jak ręczny, auto trudne do zajechania.
Punto już bardziej delikatne (ciągle jakieś drobnostki).
Felki 1.3 nie znam.

Data: 2011-10-11 11:45:44
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j70pvo$lqj$1inews.gazeta.pl...

on ma jedą poważną wadę

korozja sam mam i wiem, ze to jest bolączka tych aut

Newralgiczne są tylne nadkola, które jeździły bez plastikowych nadkoli. Reszta jest ok i nie ma żadnego dramatu.

kml

Które autko do 5000zł polecicie??