Które autko do 5000zł polecicie??

Data: 2011-10-10 23:44:07
Autor: Michał Staszkiewicz
Które autko do 5000zł polecicie??
Ja w podanym budżecie wybrałem VW Polo. Polecam, odpukać póki co jeździ (ale zrobiłem nim tylko 16kkm). Jest brzydki (prosty), mały, niewygodny jeśli jadą więcej niż 2 osoby. Prosty w konstrukcji (nie znam się, mechanik tak mówi :) W podanym budżecie możesz wybrać egzemplarz z odpowiadającym Ci silnikiem.
W swoim przypadku, po zakupie wymieniłem standardowe rzeczy sypiące się w tym modelu - uszczelniacz wybieraka skrzyni, tuleje wahaczy, uszczelkę pod pokrywą zaworów.
Więcej Ci nie podpowiem, po prostu ja takie auto kupiłem i jestem zadowolony, ale nie należę do oczekujących cudu po samochodzie za 5 tysi.
Patrząc po zakupach moich znajomych - unikaj okazji typu bentley za 5 tys.;) Lepiej kup brzydkie, małe auto ale w dobrym stanie, niż "okazję".

Które autko do 5000zł polecicie??