Które autko do 5000zł polecicie??

Data: 2011-10-11 09:55:26
Autor: Jarek Andrzejewski
Które autko do 5000zł polecicie??
On Mon, 10 Oct 2011 22:56:39 +0200, Konop <konoppo@gazeta.pl> wrote:

Które z tych aut polecicie? A może coś lepszego się znajdzie?? Na co w

saxo, peugeot 106

Data: 2011-10-11 12:21:54
Autor:
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a):
On Mon, 10 Oct 2011 22:56:39 +0200, Konop <konoppo@gazeta.pl> wrote:

>Które z tych aut polecicie? A może coś lepszego się znajdzie?? Na co w saxo, peugeot 106

A ja Peugeota i francuzy będę odradzał po przygodach z 206 (nówka z salonu
jeżdżona po emerycku). Skoro nie umieją zrobić przełącznika kierunkowskazów,
wentylatora chłodnicy, zamontować poprawnie anteny, dźwigni do przesuwania
fotela (wersja 3 drzwiowa), sondy lambda (wypluta), nie mówiąc nic o
wtryskach, zawieszeniu i innych pierdołach których lista jest tak długa, że
nawet wszystkich nie pamiętam. No chyba, że lubisz i umiesz grzebać w
samochodzie (szczególnie francuskim gdzie bez instrukcji jest ciężko się
połapać co i w jakiej kolejności). i masz ogrzewany garaż na zimę. z plusów
widzę dwa: można taniej kupić coś młodszego (ale togo nie będzie widać w
samochodach do 5 tys), ładniejszego (kwestia gustu) i maja dobre
zabezpieczenie antykorozyjne (ale ja uczulenia na rdze nie mam).

Pozdr,
Mariusz

Data: 2011-10-11 06:26:33
Autor: koziel
Które autko do 5000zł polecicie??
On 11 Paź, 14:21, " " <mariusz-net.WYT...@gazeta.pl> wrote:

A ja Peugeota i francuzy b d odradza po przygodach z 206 (n wka z salonu
je d ona po emerycku). ).

Pozdr,
Mariusz

Kurde, chlopie ja 206-tke 3 lata posiadam i zaczalem sie zastanawiac o
czym Ty piszesz??? Poza tym kilka francuzow juz mialem i moge smialo
obalic mit nt. ich awaryjnosci. Zreszta - aktualnie sprzedaje swoje
206, bo czas na wieksze autko - a w linku na otomoto mozesz sobie
poczytac, co bylo robione.

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Data: 2011-10-11 14:24:31
Autor:
koziel <koziel007@wp.pl> napisał(a):
On 11 Pa=BC, 14:21, " " <mariusz-net.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
> Pozdr,
> Mariusz

Kurde, chlopie ja 206-tke 3 lata posiadam i zaczalem sie zastanawiac o
Konkrety są wymienione w poprzednim poście, jak dla mnie to za dużo na jedno auto.

Poza tym kilka francuzow juz mialem i moge smialo
obalic mit nt. ich awaryjnosci.
Może (No dobra = bez może) za bardzo uogólniłem o tych francuzach ale po
prostu ta 206 dała mi strasznie w kość, tak jak kumplowi Reno 19. Znam tez
znam paru zadowolonych właścicieli francuzów (Peugeouty 405 i 406, Cytryny
Xsara i XM).
Zreszta - aktualnie sprzedaje swoje
206, bo czas na wieksze autko - a w linku na otomoto mozesz sobie
poczytac, co bylo robione.
Nie mogę bo link nie działa.

Pozdrawiam,
Emil.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2011-10-11 16:03:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-10-11 15:26, koziel pisze:

a w linku na otomoto mozesz sobie
poczytac, co bylo robione.
http://otomoto.pl/index.php?sect=edit

W tym linku? Chyba nie bałdzo.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-11 07:34:35
Autor: koziel
Które autko do 5000zł polecicie??
On 11 Paź, 16:03, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

W tym linku? Chyba nie bałdzo.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak

tak, tak Marcinie - zauwazylem, ze link nieaktywny, ale nie chcialem
spamowac w dyskusji :P ponizej w sigu juz dzialajacy link.

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://otomoto.pl/peugeot-206-zarejestrowany-zadbany-C21015595.html
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Data: 2011-10-11 16:29:10
Autor: RobertP.
On Tue, 11 Oct 2011 15:26:33 +0200, koziel <koziel007@wp.pl> wrote:

http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Hehe, cytuję: "Opony sa nowe - glebokosc bieznika 8mm. Zakupione w  styczniu 2011 r. - eksploatowane 2,5 m-ca"
Jako, Ĺźe przyzwyczajony jestem do innej definicji nowości, to jeśli chodzi  o definicję awaryjności rĂłwnieĹź moĹźemy się znacząco róşnić.

RobertP.

Które autko do 5000zł polecicie??