Które autko do 5000zł polecicie??

Data: 2011-10-11 10:20:51
Autor: Przemysław Czaja
Które autko do 5000zł polecicie??

Użytkownik "Konop"

   Przymierzam się do zakupu jakiego¶ autka pierwszego (prawko mam od 8 lat i jeżdżę troszkę głównie Skod± Felici±). Z auta będzie też korzystać żona - prawko od 7 lat, ale prawie nie jeĽdzi...

Ja uparcie będę polecał Astre II - jak znajdziesz z silnikiem 1.6 8V to będziesz miał fajne tanie wozidło z pancernym zawieszeniem, ocynkowanym nadwoziem, silnikiem do którego cze¶ci s± tanie jak barszcz.

Data: 2011-10-11 12:12:34
Autor:
Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Ja uparcie będę polecał Astre II - jak znajdziesz z silnikiem 1.6 8V to będziesz miał fajne tanie wozidło z pancernym zawieszeniem, ocynkowanym nadwoziem, silnikiem do którego cze¶ci s± tanie jak barszcz.

Za 5 tys?! To ja poproszę o linka gdzie takie rozdaj±.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2011-10-11 13:38:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Które autko do 5000zł polecicie??

UĹĽytkownik "Konop"

Przymierzam siÄ™ do zakupu jakiegoĹ› autka pierwszego (prawko mam od 8
lat i jeżdżę troszkę głównie Skodą Felicią). Z auta będzie też
korzystać żona - prawko od 7 lat, ale prawie nie jeździ...

Ja uparcie będę polecał Astre II - jak znajdziesz z silnikiem 1.6 8V to
będziesz miał fajne tanie wozidło z pancernym zawieszeniem, ocynkowanym
nadwoziem, silnikiem do którego cześci są tanie jak barszcz.

Pytanie tylko, czy za tÄ™ kwotÄ™ znajdzie egzemplarz w stanie innym, niĹĽ trup po nieudanej reanimacji.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Które autko do 5000zł polecicie??