Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?

Data: 2009-03-04 07:56:02
Autor: szczurwa
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
Mam wrażenie, że rynek tego typu operacji nam się radykalnie
zmniejszył...Wiem o BPH, mBanku, Multibanku, Millenium i Allianz.
Wszystko poza BPH już wykorzystałem. Getin "wydaje" mi kartę już drugi
miesiąc. Jestem w kropce...

Data: 2009-03-04 09:07:41
Autor: macka
On 4 Mar, 16:56, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
[...]

Ja wczoraj dostalem karte z Polbanku - Era z money backiem. Wniosek
zlozylem jakies 1,5 tygodnia temu.

MK

Data: 2009-03-04 18:11:50
Autor: Marcin Lubojański
macka@interia.pl wrote:
[...]

Z przeniesienia? Skąd poprzednia karta? Bo mi powiedzieli "niedasie".

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-03-04 09:18:54
Autor: macka
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
On 4 Mar, 18:11, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:

Z przeniesienia? Skąd poprzednia karta? Bo mi powiedzieli "niedasie".

Pozdrawiam
Marcin Lubojański

Millennium Amex. Potrzebny byl tylko wyciag i oswiadczenie o
dochodach. Mozna chyba dostac 120% limitu, ja prosilem o nieco mniej,
bo tylko chcialem zaokraglic ;).

Lista banków objęta uproszczonym procesem:

1. PKO BP

2. Pekao S.A.

3. Citibank Handlowy

4. Lukas Bank

5. BPH

6. GE Money Bank

7. BZ WBK

8. Bank Millennium

9. Raiffeisen Bank

10. ING Bank Śląski

11. Kredyt Bank

12. mBank

13. Multibank

MK

Data: 2009-03-04 21:58:20
Autor: MarekZ
Użytkownik <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:16fbe968-cbd9-49aa-8cff-4b0ad9b9bb5cr16g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Nie zapominajmy, że w Mille max *nieprzekraczalny* limit w procedurze przenosinowej to 25k.

marekz

Data: 2009-03-04 22:49:52
Autor: MK
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> wrote in message news:gompkb$lbn$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Nie zapominajmy, że w Mille max *nieprzekraczalny* limit w procedurze przenosinowej to 25k.

Ale to przeniesienie bylo w druga strone Mille -> Polbank :)

MK

Data: 2009-03-05 13:29:40
Autor: Marcin
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
Z przeniesienia? Skąd poprzednia karta? Bo mi powiedzieli "niedasie".

Ja przenioslem karte z Raiffeisen do Polbanku - na infolinii PolbankEra
powiedzieli, ze zamiane mozna tylko w oddziale, wiec sie tam udalem. Karte
otrzymalem po 3 dniach, bez zadnych dodatkowych dokumentow - tylko 3 ostatnie
wyciagi, dowod i prawo jazdy. Karty w Raiffeisenie jeszcze nie zamknalem -
poczekam pewnie do konca waznosci - moze przyda sie jakis rabat...

Data: 2009-03-04 17:33:03
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ea6749f-4933-444d-87fd-18c8f86f31c1s19g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

Mille przenosi w praktyce? Myślałem że to tylko w teorii u nich pozostało.

Poczekaj jeszcze ze 3 miesiące, powinno to odżyć, choć nie wiem jaki będzie wpływ wizji tych nowych rekomendacji KNF. Mam wrażenie, że banko-histeria powoli mija, ciekawe czy trwale.

marekz

Data: 2009-03-04 17:49:06
Autor: Marcin Lubojański
MarekZ wrote:
[...]

Przenosiłem z ING do Millenium na początku lutego. Decyzja i podpisanie umowy w oddziale w ciągu 15-20 minut. Potem już tylko karta do domu przyszła po ok tygodniu. Karty w ING likwidować nie kazali.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-03-05 05:30:41
Autor: szczurwa
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
On 4 Mar, 17:33, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Mille wydało mi w grudniu Amexa w zamian za "rybkę" mBanku. Szybko i
sprawnie, bez zbędnych pytań, limit + 10%. Martwi mnie natomiast
opisywana przez Ciebie "ściana"  25k. Z uwagi na spłaty kart na 9.9 %
uważam Mille za pożądane w portfelu produkty...

Data: 2009-03-04 19:46:46
Autor: Darek
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
Getin "wydaje" mi kartę już drugi
miesiąc. Jestem w kropce...

Witaj w klubie

--
Darek

Data: 2009-03-04 21:40:31
Autor: MarekZ
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:gomiat$2ir$1news.onet.pl...
>Getin "wydaje" mi kartę już drugi
miesiąc. Jestem w kropce...

Witaj w klubie

Karta Getinu to rarytas. Najlepsza karta w pl z segmentu normalnych kart, oprócz MC Platinum z Rajfiego. Trzeba trochępoczekać. ;P

marekz

Data: 2009-03-04 21:50:52
Autor: RobertS
Które banki aktualnie akceptuja prz enosiny KK ?

Karta Getinu to rarytas. Najlepsza karta w pl z segmentu normalnych kart, oprócz MC Platinum z Rajfiego. Trzeba trochępoczekać. ;P

marekz

a co jest w niej takiego super?

RobertS

Data: 2009-03-04 21:56:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gompjv$1r9u$1opal.icpnet.pl...

a co jest w niej takiego super?

Możliwość zaciągnięcia nieoprocentowanego kredytu na zawsze (w obecnym stanie rzeczy), czyli cecha, która występuje tylko na MC Platinum Rajfiego. Plus do tego rewelacyjna onlajnowość karty (m.in. limit odnawia się natychmiast). Plus do tego - bank obsługuje Sorbnet dla przelewów poniżej 1M bez najmniejszego problemu i fochów.

marekz

Data: 2009-03-04 23:05:29
Autor: RobertS
[...]

kończy mi się czarna w Multi...może się zdecyduję na ww. rewelacyjną kartę, skoro tak polecasz ;-)

RobertS

Data: 2009-03-05 16:51:53
Autor: Mithos
RobertS pisze:
kończy mi się czarna w Multi...może się zdecyduję na ww. rewelacyjną kartę, skoro tak polecasz ;-)

To daj znać czy to się udało :)

--
Mithos

Data: 2009-03-05 18:03:13
Autor: RobertS
Które banki aktualnie akceptuja prz enosiny KK ?

kończy mi się czarna w Multi...może się zdecyduję na ww. rewelacyjną kartę, skoro tak polecasz ;-)

To daj znać czy to się udało :)

wypełnię wniosek na ich stronie internetowej i jak zadzwonią to wypytam o wszystko ;-)

RobertS

Data: 2009-03-04 23:25:03
Autor: Wemif
[...]

Jak to nieoprocentowanego? Mówisz o przelewach, czy to coś innego?

a.

Data: 2009-03-05 00:29:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:gon2kf$oku$1news.amsnet.pl...

Jak to nieoprocentowanego? Mówisz o przelewach, czy to coś innego?

Przelewy.

marekz

Data: 2009-03-05 13:25:14
Autor: RobertS
Które banki aktualnie akceptuja prz enosiny KK ?
Jak to nieoprocentowanego? Mówisz o przelewach, czy to coś innego?

Przelewy.

marekz

tylko w placówce czy coś się zmieniło?

jak wygląda podgląd internetowy?
czy ubezp. bezpieczna karta i pakiet bezpieczny kredyt są obowiązkowe?

RobertS

Data: 2009-03-05 05:35:11
Autor: szczurwa
On 4 Mar, 21:40, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Karta Getinu to rarytas. Najlepsza karta w pl z segmentu normalnych kart,
oprócz MC Platinum z Rajfiego. Trzeba trochępoczekać. ;P

marekz

Dokładnie, ciekaw jestem, czy wydali komuś silvera z maksymalnym
limitem ?

Data: 2009-03-05 15:46:38
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5536544-f105-4190-85e8-c331136cda7at7g2000yqa.googlegroups.com...

Dokładnie, ciekaw jestem, czy wydali komuś silvera z maksymalnym
limitem ?

Ja mam obecnie tam srebrną kartę na 40k. Max limit to chyba 50k, więc nie mam daleko.

marekz

Data: 2009-03-05 07:00:50
Autor: szczurwa
On 5 Mar, 15:46, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Ja mam obecnie tam srebrną kartę na 40k. Max limit to chyba 50k, więc nie
mam daleko.

marekz

Wydali Ci od razu, czy w trakcie używania sukcesywnie zwiększałeś
limit ?

Data: 2009-03-05 17:12:40
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:37f3d5c9-c4fe-4f4e-979b-acafe1dd328ad19g2000yqb.googlegroups.com...
On 5 Mar, 15:46, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Wydali Ci od razu, czy w trakcie używania sukcesywnie zwiększałeś
limit ?

Zwiększałem (a nawet raz miałem odmowę zwiększenia). Startowałem albo z 20k albo z 25k już nie pamiętam.

marekz

Data: 2009-03-04 19:58:33
Autor: kashmiri

"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:6ea6749f-4933-444d-87fd-18c8f86f31c1s19g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Rajfi (niecały rok temu na pewno).

Data: 2009-03-04 19:13:43
Autor: Mithos
kashmiri pisze:
Rajfi (niecały rok temu na pewno).

ROFL. Nie uważasz, że rok temu wszystko wyglądało jakoś inaczej (w świecie bankowości przynajmniej) ?

--
Mithos

Data: 2009-03-04 10:26:27
Autor: Jacek Erazmus
On 4 Mar, 19:13, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
kashmiri pisze:

> Rajfi (niecały rok temu na pewno).

ROFL. Nie uważasz, że rok temu wszystko wyglądało jakoś inaczej (w
świecie bankowości przynajmniej) ?

Rok temu to była inna Era ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-05 05:26:30
Autor: szczurwa
On 4 Mar, 16:58, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Rajfi (niecały rok temu na pewno).

Spławili mnie.

Data: 2009-03-04 20:10:03
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
[...]

Jak doniesiesz "kwit" o zarobkach i stałym zatrudnieniu to chyba wszędzie "da radę".

--
Mithos

Data: 2009-03-05 05:32:50
Autor: szczurwa
On 4 Mar, 20:10, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> [...]
> miesiąc. Jestem w kropce...

Jak doniesiesz "kwit" o zarobkach i stałym zatrudnieniu to chyba

W te mańkę to całe "przenosiny" nie mają sensu, przynajmniej dla mnie.
Jeśli chodzi o zarobki, od dawna nie mam już "zdolności"...

Data: 2009-03-05 08:34:19
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 04 Mar 2009 07:56:02 -0800, szczurwa napisał(a):

Mam wrażenie, że rynek tego typu operacji nam się radykalnie zmniejszył

Według mojej bankierki Alior bardzo chętnie wyda kartę kredytową na podstawie zamknięcia innej.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-05 05:37:12
Autor: szczurwa
Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
On 5 Mar, 09:34, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Wed, 04 Mar 2009 07:56:02 -0800, szczurwa napisa (a):

> Mam wra enie, e rynek tego typu operacji nam si radykalnie zmniejszy

Wed ug mojej bankierki Alior bardzo ch tnie wyda kart kredytow na
podstawie zamkni cia innej.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

Za Aliora dziękuję. Już mi wydawał kartę z "przeniesienia" prawie
przez dwa miesiace. Natomiast polecam Allianz. Szybko i bez kwitów, do
30000 PLN.

Data: 2009-03-05 13:26:59
Autor: RobertS
Które banki aktualnie akceptuja prz enosiny KK ?

Według mojej bankierki Alior bardzo chętnie wyda kartę kredytową na podstawie zamknięcia innej.

a warto się na ww. kartę zdecydować?

poza tym czy przy swapie bank wymaga dostarczenia papierków dochodowych?

RobertS

Data: 2009-03-05 12:56:26
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 05 Mar 2009 13:26:59 +0100, RobertS napisał(a):

Według mojej bankierki Alior bardzo chętnie wyda kartę kredytową na
podstawie zamknięcia innej.

a warto się na ww. kartę zdecydować?

Moje doświadczenie mówi mi, że tak.

poza tym czy przy swapie bank wymaga dostarczenia papierków dochodowych?

Wg mojej bankierki -- nie. I nigdy, jeśli wnioskujesz o kartę do 10 tys. Mi niedawno podnieśli limit -- po 3 miesiącach korzystania z karty -- na podstawie wydruku z mBanku, gdzie odfiltrowałem sobie wpływ wynagrodzenia. Nawet wyciągu nie chcieli.