Które byście wybrali?

Data: 2009-06-07 16:26:50
Autor: Prze__mek
Które byście wybrali?
Znaleźliśmy dwa o identycznym wyposażeniu i roczniku.

Jeden z rocznika 1994, a drugi z 2000 ?  To jest ten sam ???

Pierwsze auto:
http://moto.allegro.pl/item644651501_bmw_ideal_oplacony_zobacz_okazja.html
Tylko kolor ciemno śliwkowy i przebieg (na liczniku) 190 tys.

W opisie jak byk jest kolor czarny i przebieg 167 tys. ;)

Drugie auto:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8729253
Kolor taki jaki jest - biały, ale przebieg 180 tys.

I tu też przebieg inny niż podałeś - 209 tys.

To jak wy oglądaliście te samochody ?

--
Pozdrawiam,
Prze__mek

Data: 2009-06-07 18:59:02
Autor: Karol Y
Które byście wybrali?
To jak wy oglądaliście te samochody ?

Nie wybierał z konkretnie *tych* ogłoszeń. Linki podrzuciłem z autami z *tym samym wyposażeniem*. Dopisałem jakiego koloru *oglądaliśmy* auta i jaki one miały przebieg. Równie dobrze mogłem wszystko słownie napisać.

Prostuje, bo widzę że więcej osób źle zrozumiało mój opis ;-)

--
Mateusz Bogusz

Które byście wybrali?