Które byście wybrali?

Data: 2009-06-07 17:28:10
Autor: venioo
Które byście wybrali?
Karol Y pisze:
Pierwsze auto:
http://moto.allegro.pl/item644651501_bmw_ideal_oplacony_zobacz_okazja.html

Tylko kolor ciemno śliwkowy i przebieg (na liczniku) 190 tys.

Poszukaj w necie adres email do Gar. Roy Vrasene (Antwerpen) i napisz jaki to auto mialo oryginalny przebieg, bo na pewno nie 190kkm przy tak znoranym fotelu kierowcy.

Drugie auto:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8729253

Kolor taki jaki jest - biały, ale przebieg 180 tys.

A tu przy masie budy te 90KM to ledwie sie wlecze pewnie.

Zakładając że po oględzinach sprawiały by wrażenie podobnego stanu technicznego, to który wybór wydaje się Wam oczywistym?

Zaden z nich.

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-06-07 18:36:14
Autor: V-Tec
Które byście wybrali?
venioo pisze:
[..]
Drugie auto:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8729253

Kolor taki jaki jest - biały, ale przebieg 180 tys.

A tu przy masie budy te 90KM to ledwie sie wlecze pewnie.

o ile pamiętam to octa I 1.6 ma 75 albo 101KM, demon szybkości to nie będzie, ale na pewno nie "ledwie się wlecze".

Pozdr,
W.

Data: 2009-06-07 17:47:35
Autor: Waldek Godel
Które byście wybrali?
Dnia Sun, 07 Jun 2009 18:36:14 +0200, V-Tec napisał(a):

o ile pamiętam to octa I 1.6 ma 75 albo 101KM, demon szybkości to nie będzie, ale na pewno nie "ledwie się wlecze".

w języku drecholi "ledwie się wlecze" = "nie pali gumy na każdych
światłach"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 22:41:22
Autor: venioo
Które byście wybrali?
V-Tec pisze:
venioo pisze:
[..]
[...]

W ogloszeniu bylo napisane 90KM wiec nie sprawdzalem juz dalej, ale jakos jestem uprzedzony do pojemnosci 1.6
Takie to ni w d... ni w oko - ani za bardzo nie ma mocy, zeby na trasie wyprzedzac, ani to oszczedne, wsadzone do auta tych gabarytow dla kobiety na zakupy tez nie bardzo.
Ale to takie moje uprzedzenia.

Data: 2009-06-07 19:02:51
Autor: Karol Y
Które byście wybrali?
[...]

Przeczytaj odpowiedź do Prze_mka.

[...]

Nie patrząc na moc silnika, wybrał takie bo "młody bez zniżek". Też twierdze że lepiej do tego było wybrać jakieś mniejsze auta. Ale chciał te, więc ja obstawiłem Skode.

Myślałem po prostu, że argument "młodszy o 6 lat" nie jest wystarczający nawet pomimo lepszego wyposażenia tego BMW.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-06-08 10:44:58
Autor: Lukasz W.
Które byście wybrali?
Poszukaj w necie adres email do Gar. Roy Vrasene (Antwerpen) i napisz jaki to auto mialo oryginalny przebieg, bo na pewno nie 190kkm przy tak znoranym fotelu kierowcy.

i jak to u nas bywa od razu wypowiedzi znawców nt zużycia elementów wyposażenia wnetrza w zależności od przebiegu :)

skoro tak sądzisz, zapraszam do mnie - pokaże jak wygląda fotel (kubełkowy) kierowcy w Golfie III po przebiegu 220kkm
u mnie przy 200kkm pojawiło sie przetarcie na fotelu w tym samym miejscu w którym w tym BMW jest podtarte...

L.W.

Data: 2009-06-11 01:02:18
Autor: venioo
Które byście wybrali?
Lukasz W. pisze:
[...]

to zapraszam do mnie, gdzie w citroenie po 240kkm i calkiem sporym poprzednim wlascicielu nie ma prawie sladu zuzycia, a w mondeo, ktore ma niewiadomo ile kkm jest tylko slad wypalony petem a fotel jest jak nowy (licznikowe 220kkm, nie wiem ile handlarze skrecili)