Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?

Data: 2012-09-19 21:38:08
Autor: TS
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012, ma najwyzsze oprecntowanie i
mozna zalozyc przez internet ?

Kwota 100 k PLN.

Data: 2012-09-19 22:10:45
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 21:38, TS pisze:
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012, ma najwyzsze oprecntowanie i
mozna zalozyc przez internet ?

Kwota 100 k PLN.

Bankowość osobista półbanku: rachunek a'vista WIBOR1M + 1.6% czyli aktualnie ~6.2%. Odliczyć trzeba 20zł opłaty za prowadzenie jeśli nie wydasz ich kartą (chyba) 2 tysięcy.

Chyba że ktoś ma coś ciekawszego?

Data: 2012-09-19 22:38:53
Autor: TS

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k3d8t6$30f$3dont-email.me...
[...]

Polbank jest za mocno oflline, moze cos full online ( bez chodzenia do placowek i dzwonienia na partylinie) ? Wszystko musi byc przez internet. Kiedys tak dzialaly lokaty getina.

Data: 2012-09-19 22:55:59
Autor: osa
W dniu 2012-09-19 22:38, TS pisze:
[...]

No to ja nie pomogę, ale mam nadzieję, że grupowicze coś dobrego podpowiedzą...

Data: 2012-09-20 01:36:35
Autor: wromek
[...]

tylko raz trzeba isc-zalozyc, potem juz luz.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-20 01:34:57
Autor: wromek
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
Bankowość osobista półbanku: rachunek a'vista WIBOR1M + 1.6% czyli aktualnie ~6.2%. Odliczyć trzeba 20zł opłaty za prowadzenie jeśli nie wydasz ich kartą (chyba) 2 tysięcy.

poprawka: Wibor 1M =4,89
+1,6=6,49
przy 100 kpln to juz sie oplaca nawet te 20 pln za prowadzenie zaplacic gdyby nie wydac tych 2 kpln, bo to i tak daje 6,25 razem...
i limit dzienny przelewow 100 kpln - to juz prawie by wystarczylo a nie tak jak w dziwnym millennium max 50 kpln...

Ja tam polecam, bo korzystam (trzeba uważać na przyszle przelewy bo od razu blokuja kwote i nie wliczaja w okres odsetkowy).

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-20 17:39:48
Autor: osa
W dniu 2012-09-20 01:34, wromek pisze:
[...]

a to przeprasza, jakiś tydzień temu patrzyłem to wychodziło 6.2 :)

[...]

Wygląda ładnie...

Ja tam polecam, bo korzystam (trzeba uważać na przyszle przelewy bo od razu
blokuja kwote i nie wliczaja w okres odsetkowy).

O ile blokada jest zadziwiająca, ale jeszcze do przełknięcia to brak odsetek za czas blokady to rozbój w biały dzień ;) Mają to w regulaminie, czy po prostu tak to działa i nikt się tym nie przejmuje?

Data: 2012-09-20 18:09:17
Autor: osa
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
Ok. Już wiem czemu napisałem 6.2% tyle mi wyszło po odliczeniu 20zł za prowadzenie ;)

Data: 2012-09-22 09:43:41
Autor: wromek
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
Ok. Już wiem czemu napisałem 6.2% tyle mi wyszło po odliczeniu 20zł za prowadzenie ;)

ale to przy saldzie =75 kpln ;)
a i to dokladniej wychodzi 6,17
poza tym istnieje szansa wydac te 2 kpln zeby prowadzenie bylo gratis ;)
(mi juz niewiele brakuje za wrzesien)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-22 10:54:53
Autor: osa
W dniu 2012-09-22 09:43, wromek pisze:
Ok. Już wiem czemu napisałem 6.2% tyle mi wyszło po odliczeniu 20zł za
prowadzenie ;)

ale to przy saldzie =75 kpln ;)
a i to dokladniej wychodzi 6,17

Możliwe, formuła z excela już wyleciała z arkusza po ogłoszeniu obniżenia oprocentowania od 1.11 do WIBOR1M +1%. Trzeba poszukać innej oferty.

poza tym istnieje szansa wydac te 2 kpln zeby prowadzenie bylo gratis ;)
(mi juz niewiele brakuje za wrzesien)

U mnie ta szansa jest zbyt mała ;)

Data: 2012-09-22 11:20:45
Autor: wromek
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
Możliwe, formuła z excela już wyleciała z arkusza po ogłoszeniu obniżenia oprocentowania od 1.11 do WIBOR1M +1%. Trzeba poszukać innej oferty.
ale do 1.11 jest jeszcze troche czasu :) - poki co, tam zostane.
mam nadzieje, ze pojawi sie, do tego czasu, cos podobnego w innym banku.
swoja droga, kiedy musze zlozyc wypowiedzenie umowy zeby bylo skuteczne przed/na 1.11?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-22 11:43:33
Autor: osa
W dniu 2012-09-22 11:20, wromek pisze:

ale do 1.11 jest jeszcze troche czasu :) - poki co, tam zostane.

A ja nie zdążyłem zawitać ;)

mam nadzieje, ze pojawi sie, do tego czasu, cos podobnego w innym banku.
Oby, ale śmiem wątpić ;)

swoja droga, kiedy musze zlozyc wypowiedzenie umowy zeby bylo skuteczne
przed/na 1.11?

Pewnie ~1.10, ale szczegóły zapewne są w umowie/regulaminie konta

Data: 2012-09-20 23:13:11
Autor: wromek
[...]

na partylajnie powiedzieli, ze to jest w regulaminie, ja sam nie sprawdzalem.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-24 02:14:20
Autor: astro
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
5,8% w BGZ Optima.
www.bgzoptima.pl/konto_oszczednosciowe
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-09-24 10:41:39
Autor: wromek
Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
5,8% w BGZ Optima.

a chetnych na dodatkowy bonus ode mnie przy zakladaniu konta zapraszam na priv po szczególy ;)

--
pozdrawiam, wromek

Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?