Które linki od gore wybrać?

Data: 2012-03-05 06:50:25
Autor: Michał Kieś
Które linki od gore wybrać?
Witajcie,
Prawie podjąłem decyzję w zakresie kupna linek gore ride on do
przerzutek, zastanawiam się tylko czy warto dokładać do wersji
ultralight, czy raczej wybrać standardowy zestaw. Różnica 20 g na
metrze naprawdę nie robi mi różnicy, z drugiej strony o około 30 zł
wyższa cena nie odstręcza. Czy ultralight w czymś góruje poza wagą?
Jak ogólnie się zapatrujecie na linki od gore, jak długo Wam taki
zestaw średnio pracuje?
Pozdrawiam ;)

Data: 2012-03-05 16:06:37
Autor: Alfer_z_pracy
Które linki od gore wybrać?
Michał Kieś napisał:
Jak ogólnie się zapatrujecie na linki od gore, jak długo Wam taki zestaw średnio pracuje?

Kojarzę opinie ludzi, którzy jeżdżą na tym po 3 lata. U mnie niestety to było raczej coś w okolicy sezonu, głównym powodem była zimowa pora kiedy wszystko dostaje mocno w kość, nawet i Ride On. No ale fakt że specjalnym maniakiem dbania o czystość i stan roweru nie jestem ;) Ale tak czy siak duże mrozy powodują pękanie tego wewnętrznego jak mu tam, "lajnera".

Natomiast istotna uwaga o tychże linkach w kontekście roweru z pełnym zawieszeniem (full). Podczas jazdy po wertepach jest możliwość samoistnego przerzucania się tylnej przerzutki "ghost shifting". U mnie niestety coś takiego występowało powodując kompletny dyskomfort podczas szybkich jazd po kampinoskich korzenistych ścieżkach. Wymieniłem na standardowe linki, problem niemal zniknął. Aczkolwiek żeby nie było, samo Gore jako takie jest bardzo fajowe, ino dość drogie i trzeba sobie przeliczyć jeśli nie daj Boże wystarczy na jeden rok czy chcemy wydać w ten sposób gotówkę :)

A.

Data: 2012-03-05 07:37:17
Autor: Michał Kieś
Które linki od gore wybrać?
On 5 Mar, 16:06, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Michał Kieś napisał:

> [...]

bardzo fajowe, ino dość drogie i trzeba sobie przeliczyć jeśli nie daj Boże
wystarczy na jeden rok czy chcemy wydać w ten sposób gotówkę :)

Mam hartdaila na szczęście ;) Do kupna skłoniły mnie problemy podczas
etapówek, na Carpathia MTB Venture musiałem średnio co drugi dzień
wymieniać linkę do tylnej przerzutki, bo się niemal całkowicie
zacierała. Strasznie irytujące, tym bardziej, że ma to jednak
kolosalny wpływ na jakość pracy przerzutki. Dlatego ścierpię jakoś te
+- 250 zł. W sytuacji gdy zestaw wytrzyma tylko jeden sezon, to po
jednorazowej próbie zdecydowanie zrezygnuję z tego wynalazku. No ale
zobaczymy.
mk

Data: 2012-03-05 16:41:58
Autor: Alfer_z_pracy
Które linki od gore wybrać?
Michał Kieś napisał:
Mam hartdaila na szczęście ;) Do kupna skłoniły mnie problemy podczas etapówek, na Carpathia MTB Venture musiałem średnio co drugi dzień wymieniać linkę do tylnej przerzutki, bo się niemal całkowicie zacierała.

Z Rajdonem będziesz zatem szczęśliwy ;-)

Pzdr!
A.

Data: 2012-03-12 06:07:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
Które linki od gore wybrać?
Użytkownik "Michał Kieś" <kies.michal@gmail.com> napisał w wiadomości news:abe279f9-cb5c-4f3e-af20-fdd446f29e05y17g2000yqg.googlegroups.com...

[...]
====

Puść zwykły pancerz w jednym kawałku i będziesz mieć spokój na długo.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-03-12 05:29:39
Autor: Wilk
Które linki od gore wybrać?
On 12 Mar, 06:07, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Puść zwykły pancerz w jednym kawałku i będziesz mieć spokój na długo.

Dokładnie tak - koszta żadne a uzyskasz nawet więcej. Przez ok.1-2
lata używałem Ride-On i w skrócie są duże problemy z trwałością, tyle
mnie to kosztowało że dałem sobie z tym spokój. Ten system to
jednorazówka - przekombinowali mocno z tymi linkami z taką plastikową
osłonką powodującą bardziej gładką prace linki - skutkiem czego raz
założonej linki niemal nie sposób wyjąć z pancerza bez uszkodzenia
owej otoczki. Tak więc wszystko jest w miarę fajnie dopóki nie musisz
z jakiegoś powodu zdemontować tego systemu (np. wymiana manetek,
uszkodzenie mechaniczne pancerza itd.). A taka wymiana - to kolejne
200zł, bo złodzieje z premedytacją nie sprzedają samych linek, można
je dostać tylko z całym zestawem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Które linki od gore wybrać?