Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?

Data: 2009-03-25 11:44:21
Autor: fv
Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?
Fikus26_ wrote:
Na jakie spalanie moge liczyć przy miejskich dojazdach do pracy
typowym turystykiem powiedzmy 600ccm?

Mój GSX 650F z bardzo nowoczesnym silnikiem z wtryskiem pali 6-7 litrów po mieście, czyli więcej niż
nowoczesny samochód o dwa razy większym silniku i 4x większej masie. I jeszcze spełnia Euro3.
Wymienię filtr powietrza po dotarciu (6kkm) i może wtedy spalanie zejdzie w dół. Na razie jest tragedia.

Podejrzewam, że lżejsze motocykle spalą mniej niż cięższe, ale jak zwykle pewnie reguły nie ma
(zaraz ktoś Gixxerę wyciągnie - tak czuję). I jeszcze zaraz ktoś napisze "jak się zap*** to pali ile
się wleje" (znów przeczucie).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-03-25 11:55:30
Autor: Spider A.J.
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?

"fv" <fake@cybax.com> wrote
Fikus26_ wrote:
Na jakie spalanie moge liczyć przy miejskich dojazdach do pracy
typowym turystykiem powiedzmy 600ccm?

Mój GSX 650F z bardzo nowoczesnym silnikiem z wtryskiem pali 6-7 litrów

Royal Enfield Taurus
z silnikiem diesla o nieco mniejszej pojemnosci pali ok 2 litrow na 100km
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-25 11:59:34
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:gqd209$q26$1inews.gazeta.pl...
Fikus26_ wrote:
[...]

:) te ktore nie jezdza. Wpadles na to?
Czyli harleye.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:06:49
Autor: Kuczu
BartekGSXF pisze:

:) te ktore nie jezdza. Wpadles na to?
Czyli harleye.

Nastepnby blyskotliwy co to Harleya ogladal tylko w TV albo przez szybe w salonie.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-25 12:11:06
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gqd38c$bis$2news.wp.pl...
BartekGSXF pisze:

:) te ktore nie jezdza. Wpadles na to?
Czyli harleye.

Nastepnby blyskotliwy co to Harleya ogladal tylko w TV albo przez szybe w salonie.
Ej a emotke widziales?
Nie ma co sie dasac, Twojego widzialem na zdjeciach i widac, ze opony przykurzone. Znaczy jezdzi choc troche _ ;) _.
BTW
Dano mi sie karnac na sportsterze - fajnie.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:14:20
Autor: Kuczu
Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?
BartekGSXF pisze:

Ej a emotke widziales?

A to dzisiaj emotka usprawiedliwia kazda glupote i zlosliwosc ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-25 12:22:27
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gqd3mg$c7v$1news.wp.pl...
BartekGSXF pisze:

Ej a emotke widziales?

A to dzisiaj emotka usprawiedliwia kazda glupote i zlosliwosc ?
Nie to bylo moim zamiarem. Ale czy Ty czasem teraz nie przesadzasz z reakcja?
Jesli poczules sie dotkniety to przepraszam.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-25 12:31:34
Autor: Kuczu
BartekGSXF pisze:

A to dzisiaj emotka usprawiedliwia kazda glupote i zlosliwosc ?
Nie to bylo moim zamiarem. Ale czy Ty czasem teraz nie przesadzasz z reakcja?

Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace to juz jest. 90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z HD i do dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego customa w enternecie. Ale sa fafarafa bo maja japonski smietnik poskrecany drutem i tak jest cool. A ze z kazda srubka leca po porade do kolegow z internetu to inna para kaloszy. A ludzie juz w latach 50, gdy japonczycy byli na etapie "skomplikowanych" silnikow na licencji DKW, objezdzali kontynent na Harleyach i Indianach i jakos dawali sobie z tym rade.

Jesli poczules sie dotkniety to przepraszam.

Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?
Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej, niekoniecznie ladniej. Ale nie pierdole ze na R1 jezdza dresy a na skuterach pedaly. Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je wspominam. Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-25 12:40:10
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gqd4mp$ctl$1news.wp.pl...
Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace to juz jest.
Ok, bede pamietal. :)
 90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z
HD i do dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego customa w enternecie.
Prawda, sam tak mialem.
Ale sa fafarafa bo maja japonski smietnik poskrecany drutem i tak jest cool.
O, tu tez prawda, tylko nie mam drutu... ale mam strucla... ale nie ja go wybralem... tylko moja lepsza polowa :(

[...]
Prawda, ale to juz nie ja.
Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?
Slyszalem, na szczescie mam suzuki i nie mam siostry.

Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej, niekoniecznie ladniej. Ale nie pierdole ze na R1 jezdza dresy a na skuterach pedaly. Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je wspominam.
Prawda. Daleki jestem od przyklejania latek, z tym harleyem i laweta pamietam, bo byla to smieszna dyskusja.
No wlasnie, szkoda tego GSX1100 (?).
Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)
A kto lubi?

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-25 12:47:01
Autor: Kuczu
BartekGSXF pisze:

No wlasnie, szkoda tego GSX1100 (?).

Nowy wlasciciel, moj dobry kumpel, jest bardzo zadowolony.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-25 12:55:39
Autor: Eskimos
Które motocykle maj ą niskie rzeczywist e zużycie paliwa?
On Wed, 25 Mar 2009 12:31:34 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>
wrote:

Tylko GS500E nie lubie

That's my boy! ;P

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-03-25 22:14:36
Autor: Marek Borowski
Kuczu wrote:
BartekGSXF pisze:

Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
No widzisz, a ja Cie zupelnie inaczej odbieram.....
Ciekawe czemu.

Regards

Marek

Data: 2009-03-25 22:59:44
Autor: Kuczu
Marek Borowski pisze:

Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
No widzisz, a ja Cie zupelnie inaczej odbieram.....

Ale ze co ? Mam sie poplakac ?

Ciekawe czemu.

Ciekawe czemu mi to wisi...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-26 21:27:35
Autor: Marek Borowski
Kuczu wrote:
Marek Borowski pisze:

Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
No widzisz, a ja Cie zupelnie inaczej odbieram.....

Ale ze co ? Mam sie poplakac ?

Zastanowic sie na soba ?

Ciekawe czemu.

Ciekawe czemu mi to wisi...

Bo jestes bufonem ?

Marek

Data: 2009-03-26 21:58:24
Autor: BartekGSXF
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?

Użytkownik "Marek Borowski" <marek@lidersdpl.pl> napisał w wiadomości news:gqgofr$dbg$1news3.onet...
Ciekawe czemu mi to wisi...

Bo jestes bufonem ?
Oj :|

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-26 22:27:59
Autor: Kuczu
Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?
Marek Borowski pisze:

Zastanowic sie na soba ?

Po co ? Zeby Ci sprawic radoche ?

Bo jestes bufonem ?

WOW ! I niech tak zostanie :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-26 22:39:40
Autor: Marek Borowski
Kuczu wrote:
Marek Borowski pisze:

Zastanowic sie na soba ?

Po co ? Zeby Ci sprawic radoche ?

Szczerze powiedziawszy piszac iz nie jestes fanatykiem HD
ubawiles mnie juz wystarczajaco.

Bo jestes bufonem ?

WOW ! I niech tak zostanie :)

As you wish.

Pozdr

Marek

Data: 2009-03-26 22:50:58
Autor: Kuczu
Marek Borowski pisze:

Szczerze powiedziawszy piszac iz nie jestes fanatykiem HD
ubawiles mnie juz wystarczajaco.

Milosnikiem jesli juz. Ino nie lubie gdy ktos sobie gebe wyciera czyms o czym nie ma zielonego pojecie. I tyle.

No ale bufony sie przeciez nie tlumacza...

BTW. Twoj adres mailowy jest wybitnie bufoniasty :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-26 23:01:40
Autor: Marek Borowski
Kuczu wrote:
Marek Borowski pisze:

Szczerze powiedziawszy piszac iz nie jestes fanatykiem HD
ubawiles mnie juz wystarczajaco.

Milosnikiem jesli juz. Ino nie lubie gdy ktos sobie gebe wyciera czyms o czym nie ma zielonego pojecie. I tyle.

Wiesz rozmawiajac o wtryskach mialem wrazenie ze merytoryka nie byla mocna strona dyskusji. Ja bardzo lubie wtrysk bo elektronika zalatwia za mnie sprawy ktore przy gazniku powodowaly moja frustracje. (czyt. ustawienia mieszanki).

No ale bufony sie przeciez nie tlumacza...

Ale skore sie tlumaczysz...... to pewnie jednak nie jestes :-).

BTW. Twoj adres mailowy jest wybitnie bufoniasty :)

To jest ochrona przed spamem - popatrz na moje dane - zazwyczaj budza pewne zkojarzenia. Chociaz powinienem napisac za budzily.....

Pozdr

Marek Borowski

Data: 2009-03-26 09:01:52
Autor: Jasio

Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gqd4mp$ctl$1news.wp.pl...
BartekGSXF pisze:

[...]

O jaaa, a ja miałem nad biurkiem VFR 750 i CBR 1100 i zobacz jak skończyłem.
A w zasadzie się dopiero rozkręcam. Bo motocyklowym celem życiowym jest XR 1200 (nie mylić z XR-1200)

Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?

Z tym to już do mojego brata i siostry raczej. (:

 Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je wspominam. Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)

Co, piwo się przewracało, jak stało na baku? (:

PS
fakt faktem - co padnie hasło "Harley" to Kuczu - nożyce się odezwie.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-25 12:18:39
Autor: mlek
Kuczu wrote:
BartekGSXF pisze:

:) te ktore nie jezdza. Wpadles na to?
Czyli harleye.

Nastepnby blyskotliwy co to Harleya ogladal tylko w TV albo przez szybe w salonie.

Krucjate czas zaczac... Kryzys chyba faktycznie sie rozwija, skoro brakuje w spoleczenstwie poczucia humoru.

Data: 2009-03-25 12:01:12
Autor: Leszek Karlik
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zu życie paliwa?
On Wed, 25 Mar 2009 11:44:21 +0100, fv <fake@cybax.com> wrote:

[...]
Podejrzewam, że lżejsze motocykle spalą mniej niż cięższe, ale jak  zwykle pewnie reguły nie ma (zaraz ktoś Gixxerę wyciągnie - tak czuję).

Podejrzewam że to zależy też od zestrojenia, NTV ma silnik 650 cc, ale
wyciąga z niego niecałe 60 KM, i pali zwykle od 4,5 do 5,5 litrów na 100.
(Mój palił w okolicach 5 ale miałem zasyfiony filtr powietrza i stare
świece, teraz wszystko wymieniłem i zobaczymy jak będzie po czyszczeniu
i regulacji gaźników :-))

Poza tym litrem łatwiej jeździć na niskich obrotach, więc paradoksalnie
przy jeżdżeniu z takimi samymi prędkościami co 600-ką może spalić mniej,
jak go nie trzeba kręcić do odcięcia. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-25 13:26:14
Autor: doomin13
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?

--
Czesc,
Ktore samochody o poj. 1300cm3 pala mniej niz 6-7 litrow w miescie???

Nie wiem ile powinien palic gsx ale 6 litrow to wydaje sie rozsadne i bez tragedii :)
moj kaaateeem SMC pali 7 ale nie zaluje mu gazu trudno taki urok :) w sumie benza to i tak najmniejszy wydatek w eksploatacji moto :)

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-25 13:47:19
Autor: Don Pedro
doomin13 pisze:
> Ktore samochody o poj. 1300cm3 pala mniej niz 6-7 litrow w miescie???

Mój samochód o pojemności 1600 pali niecałe 7 w mieście. Natomiast mój motocykl potrafi bezproblemowo skotłować ponad litrów w mieście (poza nim też). Żeby było zabawniej to moto ma tylko 10 koni więcej od auta :)
Nie zmienia to faktu, że jak tylko mogę wybieram motocykl.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-03-25 14:17:46
Autor: doomin13
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
Ale nie Diesel?
Gratuluje lekkiej nogi :)

--
pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-25 14:26:19
Autor: Don Pedro
Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?
doomin13 pisze:
Ale nie Diesel?
Gratuluje lekkiej nogi :)

Diesel. Pytałeś o spalanie nie precyzując typu silnika.

DP
TL-S

Data: 2009-03-25 14:32:28
Autor: doomin13
Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
No tak, ale sadzilem ze wychodzi to z kontekstu :)
porownujemy silniki benzynowe w samochodzie i w moto :)

diesela mozna porownac z Royalem Dieselem i wyjdzie blado nie? :)

--
pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-25 22:18:11
Autor: Marek Borowski
Don Pedro wrote:
doomin13 pisze:
Ale nie Diesel?
Gratuluje lekkiej nogi :)

Diesel. Pytałeś o spalanie nie precyzując typu silnika.

Prosze cie..... Rozumiem ze miales Ciezki dzien.
1 kg nie rowny 1 m.

Pozdr

Marek

Data: 2009-03-26 07:21:04
Autor: Don Pedro
Marek Borowski pisze:
Don Pedro wrote:
doomin13 pisze:
Ale nie Diesel?
Gratuluje lekkiej nogi :)

Diesel. Pytałeś o spalanie nie precyzując typu silnika.

Prosze cie..... Rozumiem ze miales Ciezki dzien.
1 kg nie rowny 1 m.

To może trzymajcie się jeszcze równego przelicznika mocy do masy albo pojemności do masy?

DP
TL-S

Data: 2009-03-26 22:33:06
Autor: Marek Borowski
Don Pedro wrote:
Marek Borowski pisze:
Don Pedro wrote:
doomin13 pisze:
[...]

Jesli brac pod uwaga mase to tym gorzej dla motocykla :-(.

Pozdr

Marek

Które motocykle mają niskie rzecz ywiste zużycie paliwa?