Które najlepsze zamienniki do peugota?

Data: 2011-08-08 11:24:43
Autor: Ryba
Które najlepsze zamienniki do peugota?
Witam

Dopadło mnie robienie zawieszenia z przodu z moim peugocie 406.
Doczytałem się, że najlepsze zamienniki robi firma Lemforder, niestety trochę drogie.

Gdybym się zdecydował na co¶ trochę tańszego to co najlepiej wzi±ć?
Mogę mieć jeszcze podzespoły firm Sasic, Sidem i Febi (też podobno niezłe)
Które z tych będ± najlepsze?

Druga sprawa to hamulce. Z przodu już chyba sama blacha z klocków została ;)
Biorę tarcze Boscha lub Mikody
Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam

Doradzicie co¶?

Ryba

Data: 2011-08-08 11:41:01
Autor: DoQ
W dniu 08-08-2011 11:24, Ryba pisze:

Gdybym się zdecydował na co¶ trochę tańszego to co najlepiej wzi±ć?
Mogę mieć jeszcze podzespoły firm Sasic, Sidem i Febi (też podobno niezłe)
Które z tych będ± najlepsze?

Spisuj± się też TRW, Michelin, Kleber i Hutchinson - te ostatnie jedne z droższych, ale PSA wsadza je do oryginalnych pudełek, s± naprawdę dobre.

Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam
Doradzicie co¶?

Może Bosch+Bosch, Bosch+TRW, albo TRW+TRW :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-08-08 12:04:23
Autor: Ryba
Które najlepsze zamienniki do peugota?

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j1ob0c$s9h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kupował będę w FOTA. A tam z tych lepszych s± tylko te które wymieniłem.

No jeszcze s± hamulce ATE ale te już trochę drogie.

Ryba

Data: 2011-08-08 23:01:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KtĂłre najlepsze zamienniki do peugota ?
W dniu 2011-08-08 12:04, Ryba pisze:

Kupował będę w FOTA. A tam z tych lepszych są tylko te które wymieniłem.

Dlaczego ograniczasz się do jednej hurtowni? Bo masz kogoś z rabatem w niej? Dziś rynek jest otwarty, poszukaj sobie części w sieci.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-08 19:37:52
Autor: Pan Piskorz
Które najlepsze zamienniki do peugota?
Hutchinson
droższych, ale PSA wsadza je do oryginalnych pudełek, s± naprawdę dobre.

Ta firma wiele komponentów produkuje do aut francuskich (ale też do Fiata i Scanii). Marka jest czę¶ci± koncernu Total.
Produkuj± wiele rzeczy poza motoryzacj± (np. butelki dla niemowl±t Nuk).
P.

Data: 2011-08-08 23:12:48
Autor: DoQ
W dniu 08-08-2011 19:37, Pan Piskorz pisze:

Ta firma wiele komponentów produkuje do aut francuskich (ale też do
Fiata i Scanii). Marka jest czę¶ci± koncernu Total.
Produkuj± wiele rzeczy poza motoryzacj± (np. butelki dla niemowl±t Nuk).

O butelkach nie wiedziałem ;)
Wiem że tuleje wahaczy od Hutchinsona s± pancerne w porównaniu z tanimi zamiennikami :-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-08-13 15:48:59
Autor: jerzu
Które najlepsze zamienniki do peugota?
On Mon, 08 Aug 2011 23:12:48 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

O butelkach nie wiedziałem ;)

Bo Hutchinson jest tylko wła¶cicielem jednej z fabryk, któr± zarz±dza
MAPA GmbH, wła¶ciciel marki Nuk.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-13 16:07:50
Autor: Diabełson
W dniu 2011-08-08 11:41, DoQ pisze:

Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam
Doradzicie co¶?

Może Bosch+Bosch, Bosch+TRW, albo TRW+TRW :)

znajomy chwalił tarcze Brembo, circa 120 pln/1 szt

Data: 2011-08-08 23:00:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-08-08 11:24, Ryba pisze:
> [...]
>
> Gdybym się zdecydował na coś trochę tańszego to co najlepiej wziąć?
> Mogę mieć jeszcze podzespoły firm Sasic, Sidem i Febi (też podobno niezłe)

Daruj sobie Febi! Może się narażę wielu grupowiczom snując jakieś teorie spiskowe... ale zarówno sprzedawcy we Wrocławiu jak i mechanicy, zgodnie twierdzą, że Febi do franc kuleje niesamowicie. Tzn. działa całkiem dobrze, tyle, że stanowczo za krótko. To samo pisze większość ludzi na forum peugeot-klub.pl.
Jeśli chodzi o elementy takie jak sworznie, końcówki drążków, łączniki, itp. to moim typem jest TRW. Trwałe (często szły na pierwszy montaż) i stosunkowo niedrogie. Sasic jeśli chodzi o elementy gumowe, łożyska.
Dobrą marką jest Hutchinson, ale jest droższy. No i często można go nabyć z logiem PSA, bowiem szedł jako części na pierwszy montaż.

> Druga sprawa to hamulce. Z przodu juĹĽ chyba sama blacha z klockĂłw
> została
> BiorÄ™ tarcze Boscha lub Mikody
> Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
> Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam

Nad tarczami Mikody warto się zastanowić, pomimo skrajnie różnych opinii. Z całkiem cywilnych warto polecić TRW lub ATE.
Nie warto podstawowych Brembo, stanowiÄ…cych zamiennik fabrycznej.