Które najlepsze zamienniki do peugota?

Data: 2011-08-08 11:41:01
Autor: DoQ
Które najlepsze zamienniki do peugota?
W dniu 08-08-2011 11:24, Ryba pisze:

Gdybym się zdecydował na coś trochę tańszego to co najlepiej wziąć?
Mogę mieć jeszcze podzespoły firm Sasic, Sidem i Febi (też podobno niezłe)
Które z tych będą najlepsze?

Spisują się też TRW, Michelin, Kleber i Hutchinson - te ostatnie jedne z droższych, ale PSA wsadza je do oryginalnych pudełek, są naprawdę dobre.

Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam
Doradzicie coś?

Może Bosch+Bosch, Bosch+TRW, albo TRW+TRW :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-08-08 12:04:23
Autor: Ryba

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j1ob0c$s9h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kupował będę w FOTA. A tam z tych lepszych są tylko te które wymieniłem.

No jeszcze są hamulce ATE ale te już trochę drogie.

Ryba

Data: 2011-08-08 23:01:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KtĂłre najlepsze zamienniki do peugota ?
W dniu 2011-08-08 12:04, Ryba pisze:

Kupował będę w FOTA. A tam z tych lepszych są tylko te które wymieniłem.

Dlaczego ograniczasz się do jednej hurtowni? Bo masz kogoś z rabatem w niej? Dziś rynek jest otwarty, poszukaj sobie części w sieci.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-08 19:37:52
Autor: Pan Piskorz
Które najlepsze zamienniki do peugota?
Hutchinson
droższych, ale PSA wsadza je do oryginalnych pudełek, są naprawdę dobre.

Ta firma wiele komponentów produkuje do aut francuskich (ale też do Fiata i Scanii). Marka jest częścią koncernu Total.
Produkują wiele rzeczy poza motoryzacją (np. butelki dla niemowląt Nuk).
P.

Data: 2011-08-08 23:12:48
Autor: DoQ
W dniu 08-08-2011 19:37, Pan Piskorz pisze:

Ta firma wiele komponentów produkuje do aut francuskich (ale też do
Fiata i Scanii). Marka jest częścią koncernu Total.
Produkują wiele rzeczy poza motoryzacją (np. butelki dla niemowląt Nuk).

O butelkach nie wiedziałem ;)
Wiem że tuleje wahaczy od Hutchinsona są pancerne w porównaniu z tanimi zamiennikami :-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-08-13 15:48:59
Autor: jerzu
Które najlepsze zamienniki do peugota?
On Mon, 08 Aug 2011 23:12:48 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

O butelkach nie wiedziałem ;)

Bo Hutchinson jest tylko właścicielem jednej z fabryk, którą zarządza
MAPA GmbH, właściciel marki Nuk.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-13 16:07:50
Autor: Diabełson
W dniu 2011-08-08 11:41, DoQ pisze:

Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
Skłaniam się do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam
Doradzicie coś?

Może Bosch+Bosch, Bosch+TRW, albo TRW+TRW :)

znajomy chwalił tarcze Brembo, circa 120 pln/1 szt

Które najlepsze zamienniki do peugota?