Które piętro na własne M-3 w bloku ???

Data: 2011-03-01 12:35:49
Autor: Panslavista
Które piętro na własne M-3 w bloku ???
"RoB" <robka72@gazeta.pl> wrote in message news:ikiktv$ams$1inews.gazeta.pl...
Witam wszystkich,
Jestem na etapie kupna własnego M-3. Jako, że całe życie do tej pory mieszkałem w domku jednorodzinnym, nie mam wielkiego doświadczenia w życiu w bloku z windą.
Metraż około 70m, mam jeszcze do wyboru wszystkie piętra, blok nowo oddany do uzytku, 6 kontygnacyjny, wyposażony w windy schindlera  . W rachube wchodzi IV, V i VI kondygnacja.
Osobiście, wolałbym ostatnie VI piętro, nikt nie stuka mi nad głową, woda z łazienki nie wyleje sie, odbiory budowlańców odebrane, nie widać nigdzie zacieków, blok zamkniety w ubiegłym roku, więc już całą zimę funkcjonuje, widok z ostatniego piętra też ciekawszy. Znajomy straszy mnie zaciekami z dachu, że w zimie może przemarzać, itp. Kolejny minus, że jak winda nawali, trzeba niezłą wspinaczkę uprawiać.
Moja lepsza połówka woli IV pietro, mówi, że to wygodniejsze, ona nie musi tak wysoko, że jak dla niej to AŻ 4 piętro i wyzej nie potrzebuje, mniej schodów do przejscia, niby cieplej, łatwiej później sprzedać (mieszkanie na 10 lat, nie dłużej, później powrót do domku).

Towarzysze, POMOŻECIE ???

RoB

Słuchaj towarzyszki.

Które piętro na własne M-3 w bloku ???