Które piętro na własne M-3 w bloku ???

Data: 2011-03-09 20:22:18
Autor: MB
Które piętro na własne M-3 w bloku ???
Osobiście, wolałbym ostatnie VI piętro, nikt nie stuka mi nad głową,

I to jest największa zaleta! Ja również miałem do wyboru wszystkie piętra. Wybrałem jedno ze środkowych i do dziś pluję sobie w brodę że nie wybrałem najwyższego. Wolałbym płacić 3-krotnie większe rachunki za ogrzewanie i od wiosny do jesieni korzytać z klimatyzacji niż słuchać sąsiada tupiącego nad głową. Sąsiad nie urządza imprez ani specjalnie nie robi mi na złość. Po prostu normalnie użytkuje mieszkanie, ale mam wrażenie oddziela mnie od niego warstwa dykty a nie betonu. Współczesne budynki są tak marnie wygłuszone że jeśli chcesz mieć choć odrobinę spokoju, wybierz mieszkanie maksymalnie oddalone od sąsiadów.

Pozdrawiam
MB

Które piętro na własne M-3 w bloku ???