Które rowery są szybsze - 26" c zy 28"?

Data: 2010-02-18 18:56:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Które rowery są szybsze - 26" c zy 28"?
#:-) gps bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Które rowery są szybsze - 26" czy 28"?

Macie jakieś dane statystyczne albocoś?

Ja mam tylko doświadczenie własne: szosowcy na kołach 28" wyprzedzają mnie
często, a MTBowcy na kołach 26" - prawie wcale.
;-)

Data: 2010-02-19 22:07:35
Autor: Maciej
Które rowery są szybsze - 26" czy 28"?
#:-) gps bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić): > Które rowery są szybsze - 26" czy 28"?

Ja mam tylko doświadczenie własne: szosowcy na kołach 28" wyprzedzają mnie
często, a MTBowcy na kołach 26" - prawie wcale.
;-)

No ale to jest wciąż za mało żeby coś udowodnić. Wszystko jest względne. Już
Einstein o tym wiedział. Bo inaczej każdy by jeździł na 28". Zatem wniosek -
prędkość zależy od:
- widzimisię 26"
- teorii wytworzonych przez 26"
- teorii przeczytanych przez 26"
- teorii wysnutych przez 26"
- teorii możliwych do zaakceptowania (pozwolenie wydaje oczywiście komendant
ujeżdżający sprzęt 26")
- teorii wygodnych dla 26"
- teorii zaprzeczających wszystkiemu co inne niż 26"
- teorii względnie zaprzeczających 28"
- teorii absolutnie zaprzeczających 28"
- teorii hipotetycznych 28"

Praktyka udowadniająca że 28" jest szybsze od 26" jest niepoprawna politycznie!
W obozie PRecL towarzysze i obywatele!!! Zjednoczmy się przeciwko frontowi
rebeliantów 28" i wysuńmy swe fortyfikacje 26"! Nie może dojść do wyzwolenia 28"
z okopów. Do boju obywatele! Do boju!

Tylko nie pokazujcie nikomu tych zdjęć, bo to są dane ściśle poufne, dostępne
jedynie kadrze generałów:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/_i9BZouXVtAIQrgixqL3FQ?feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/8f1FbqbCq5zE8ARS-Xa2pA?feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/pCC8K-x9yn3oYQjnlit8xg?feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/WUHIJtfT5SG3ffFw4L1s4g?feat=directlink

Wkradło się nieporozumienie: co ma "rower piernik" do "rowero wiatraka"????
Towarzyszu - obywatelu - podaliście złe dane! Morale w obozie 26" spadnie!!!
Pójdziecie za to siedzieć siedzieć! Zabrać go do paki! Ale najpierw zajmiemy się
paluszkami... Przynieście gilotynkę! Za każdy post o 28 obcinamy jeden palec... ;)

Data: 2010-02-19 22:15:27
Autor: MadMan
Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:07:35 +0100, Maciej napisał(a):

Praktyka udowadniająca że 28" jest szybsze od 26" jest niepoprawna politycznie!

O, ja dodam więcej - poziomki są o wiele wolniejsze od konwencjonalnych
rowerów zarówno 28", jak i 26", a nawet 24"!
Jeszcze żadna poziomka mnie nie wyprzedziła... :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 09:50:38
Autor: Maciej
> [...]

rowerów zarówno 28", jak i 26", a nawet 24"!
Jeszcze żadna poziomka mnie nie wyprzedziła... :P

A teraz już tak między nami towarzyszu-obywatelu: gdyby jakimś pechem wyprzedził
Cię 28" rower, a nie daj broń Panie Boże w dodatku poziomy 28" i ktoś by to
jeszcze dodatkowo sfilmował - to trzymamy się oficjalnej wersji sztabu tak jak
za dobrych czasów Mao: gdy na filmie widzieliśmy czołg rozjeżdżający człowieka w
Chinach to możemy tylko powiedzieć: "To co Państwo widzieli na ekranach
telewizorów nie miało miejsca!".

;)

"Nigdy". "Nigdy". "Nigdy się nie poddać". "Górala." "26 cali." "Nie wolno nam
oddać!". "Nigdy". "Nigdy". "Nigdy się nie poddać". "Górala." "26 cali." "Nie
wolno nam oddać!".

Data: 2010-02-20 09:58:40
Autor: MadMan
Dnia Sat, 20 Feb 2010 09:50:38 +0100, Maciej napisał(a):

[...]

A jak, wcale nie miało! :)

Dodam że raz wyprzedziłem poziomkę, ha!
Ale niestety już mi się w pamięci zatarło czy zrobiłem to na rowerze czy
może samochodem...

A w życiu poziomki widziałem chyba 2 razy. Ten raz z wyprzedzeniem i w
Splicie na dworcu kolejowym. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-20 11:34:01
Autor: Ignac
Które rowery są szybsze - 26" czy 28"?
    Wszystko jest względne. Już
  Einstein o tym wiedział. Bo inaczej każdy by jeździł na 28".   I zgodnie z teorią względności tak własnie jest...ale w tej teorii jest
  pewien aksjomat np.ten że prędkośc swiatła jest stała i niezależna od
  punktu pomiaru a w naszych rozważaniach udowodnione zostało ponad wszelką   wątpliwośc że 28" jest szybsze od 26" bo ma mniejsze opory toczenia i to    w naszej dyskusji jest pewnik...a wzgledności teorii rowerowej przedstawionej
  przez kolegę nie neguję...niemniej jednak...
  proszę obciąc mi ręke bo jeżdzę na 28" i nie odpuszaczam na trasie 26".

  Ignac

Data: 2010-02-20 11:55:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Chcesz się pościgać... z górki?