Które samochody są cynkowane?

Data: 2011-01-22 14:45:29
Autor: =Marcos=
Które samochody są cynkowane?
Mam pytanie, czy jest jakaś baza samochodów które fabrycznie były ocynkowane?
Które el. się cynkuje, czy tylko drzwi do wysokosci paska, czy rownież progi, nadproża albo nadkola?

W Peugeotach były cynkowane progi, nadproża i nadkola, przynajmniej w moim 106 (1994) i Partnerze (1999). Z tego co wiem, Renault później od Peugeota zaczął cynkowanie przynajmniej w Clio, bo były gnijące egzemplarze wczesnych Clio.

Czy zdarzaja sie rowniez ocynkowane ople, jak to mozna w ogole poznac?

Ciekawe efekty daje szukanie hasła "progi" w opisach na Allegro. Przy niektórych markach mają dużo większą potrzebę pisania o progach niż przy innych. Coś w tym jest.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-24 08:47:11
Autor: niusy.pl
Które samochody są cynkowane?

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

[...]

Niektóre progi mają np 4 zaślepki, każda inna

Które samochody są cynkowane?