Które sterowniki nVida?

Data: 2011-06-21 11:06:55
Autor: OMSON
Które sterowniki nVida?
Które sterowniki nVidia polecacie do gier -  mam GF 9600GSO/384MB i Win7 64bit (mam najnowsze ale coś mi się obiło o uszy, że niekoniecznie są wydajniejsze dla starszych układów graficznych)?

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-21 11:15:29
Autor: OMSON
Które sterowniki nVida?
BTW - obecnie gram w Bulletstorm i Wiedźmina 2... Zamierzam pograć w nową Alicję i Duke'a...

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-24 20:58:43
Autor: maX
Które sterowniki nVida?

Które sterowniki nVidia polecacie do gier -  mam GF 9600GSO/384MB i Win7
64bit (mam najnowsze ale coś mi się obiło o uszy, że niekoniecznie są wydajniejsze dla starszych układów graficznych)?

Ale najnowsze są najkompatybilniejsze. A co do wydajności to sam musisz przetestować kilka wersji i sprawdzić która wersja na twoim configu będzie najszybsza.

BTW - obecnie gram w Bulletstorm i Wiedźmina 2... Zamierzam pograć w nową Alicję i Duke'a...

Poza Wiedźminem wszystkie pozostałe to konsolówy o dość niskich wymaganiach.

Które sterowniki nVida?