Które stery

Data: 2009-03-26 11:22:49
Autor: Zbylo
Które stery
Czesc.
Mam pytanie, które stery wybrać:
1. FSA Orbit Z
2. Tioga NS
3. PRO RS 11
4. Boplight VP A45AC
Najdrożozej wychodzą numer 1. Mają łożyska maszynowe typu ABC
(poprzeczno-wzdłużne) 36°x45°, ale co to jest dokładnie nie wiem. Więc
pytam:]. Czy któreś z tych modeli wyróżnia się więcej lub mniej od
pozostałych? Albo moze polecacie inne.
Pozdr.

Data: 2009-03-26 21:14:32
Autor: Brkzzz
Które stery
On 26 Mar, 19:22, Zbylo <zkoz...@gmail.com> wrote:
[...]

Chodzi o to ze sa pod katem i sila nacisku (i inne) jest rozkladana na
2 skladowe. Przyznam sie, ze sam takie mam :) Teoretycznie pomysl jest
dobry, ale w praktyce za malo przeszly, abym mogl konstruktywnie
porownac z czymkolwiek.

Data: 2009-03-27 08:17:19
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Które stery
Dnia 26.03.2009 19:22 użytkownik Zbylo napisał :
[...]

Chodzi Ci zapewne o ACB, czyli Angular Contact Bearing.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 03:45:42
Autor: Zbylo
Które stery
On 27 Mar, 08:17, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]

> pytam:].

Chodzi Ci zapewne o ACB, czyli Angular Contact Bearing.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Oczywiscie, ACB, pomyliło mi się:)
Więc..
Jest jakas konkretna rożnica pomiedzy tymi sterami?

Data: 2009-03-27 12:48:45
Autor: Zbylo
Które stery
[...]

Ok, to może ktoś wie, czy łozyska z kompletu nr 1 pasowały by do tego
co mam nabite w ramie:]
To co mam to stery FSA pół zintegrowane. A pytam bo to co można kupić
to tylko komplet ze srebrnymi miskami.
Pozdr.

Data: 2009-03-30 04:30:43
Autor: marcingoluch
Które stery
Stery stosowane przez FSA to w 99% TH Industries 36x45. Z samymi
łożyskami FSA jest mały problem. Można zamówić np w CRC lub w kilku
innych sklepach. Polski dystrybutor nieco mnie zabił ceną

Ja właśnie zamówiłem łożyska które standardowo daje w swoich zestawach
Tioga. Są to łożyska Tange Seiki o kątach 45x45. Przy czym pierwsza
liczba to kąt osadzenia tego przeciętego pierścienia dociskającego
łożysko z góry. Przy różnicy kątów 9st nie ma to praktycznie żadnej
różnicy bo zarówno bieżnia, pierścień jak i górna kapa pasują
idealnie.

Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-30 07:52:44
Autor: Zbylo
Które stery
On 30 Mar, 13:30, marcingol...@o2.pl wrote:
[...]

A zamówilem juz PRO. Jak nie podejdą to sie miski zmieni:]

Które stery