Które stery

Data: 2009-03-27 08:17:19
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Które stery
Dnia 26.03.2009 19:22 użytkownik Zbylo napisał :
Czesc.
Mam pytanie, które stery wybrać:
1. FSA Orbit Z
2. Tioga NS
3. PRO RS 11
4. Boplight VP A45AC
Najdrożozej wychodzą numer 1. Mają łożyska maszynowe typu ABC
(poprzeczno-wzdłużne) 36°x45°, ale co to jest dokładnie nie wiem. Więc
pytam:].

Chodzi Ci zapewne o ACB, czyli Angular Contact Bearing.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 03:45:42
Autor: Zbylo
Które stery
On 27 Mar, 08:17, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]

> pytam:].

Chodzi Ci zapewne o ACB, czyli Angular Contact Bearing.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Oczywiscie, ACB, pomyliło mi się:)
Więc..
Jest jakas konkretna rożnica pomiedzy tymi sterami?

Które stery