[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?

Data: 2009-04-05 00:05:58
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?
Witam,
Jako, ze zbliza mi sie przyplyw gotowki zaczalem rozgladac sie za dodatkowa gitarka do GH coby potluc troche z kobita w kooperacje. Mam w domu Les Paula z trojki, sprawuje sie bardzo dobrze, zdecydowanie nie narzekam. I teraz zastanawiam sie - ktore wioslo dokupic? Kolejnego LP czy gitarke z WT (btw posiada ona jakas nazwe?)? Kusi mnie przetestowanie slidebar'u i troszke wieksze gabaryty, ale szczerze to nie wiem czy sa one warte roznicy w postaci 140zl (porownanie cen z allegro). Pro jeszcze nie jestem (polowa kariery na medium). Jakies rady, ktos moze pochwalic sie wrazeniami z jednego i drugiego modelu?

pzdr,
dex
--
barteq.worpress.com
GT: xZPFxBarteq

Data: 2009-04-05 10:38:49
Autor: doslaw
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
[...]

ja slajda w WT nie opanowalem jeszcze, bo ciezko w niego trafic po ciemku i mam problem z czerwonym przyciskiem, czasami sie zacina jak sie krzywo palec polozy i nie wciska sie
pozatym jest ok, fajniej wyglada bo nie ma krzyzyka :) (chociaz to "pokretlo" z funkcja krzyzyka jest do d. jezeli chodzi o krzyzykowanie)

Data: 2009-04-05 17:47:05
Autor: skrzypas
[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?
[ciach]

zgadza sie - krzyżak jest do d.
ja bym wybrał gitarke z GH World Tour - jest o niebo lepsza od tej z III. Struna ciszej działa i ogólnie jakas taka zgrabniejsza jest.

s.

Data: 2009-04-06 10:23:00
Autor: Cubituss
[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?
zgadza sie - krzyżak jest do d.
ja bym wybrał gitarke z GH World Tour - jest o niebo lepsza od tej z III. Struna ciszej działa i ogólnie jakas taka zgrabniejsza jest.

Popieram w całej rozciągłości, dużo wygodniejsza od tej z trójki.

Natomiast ultra-budżetowym rozwiązaniem będzie gitarka z dwójki...

C.

Data: 2009-04-06 11:21:16
Autor: Korsarz
[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?
ja bym wybrał gitarke z GH World Tour - jest o niebo lepsza od tej z III. Struna ciszej działa i ogólnie jakas taka zgrabniejsza jest.

Z tym cichszym chodzeniem to bym mial watpliwosci. Gitara z WT piszczy jakby zapomnieli ja naoliwic, psuje to strasznie zabawe, szczegolnie jak sie ma puszczona muze ciszej i jedyne co slyszy to skrzypienie gitary.

Data: 2009-04-06 14:36:46
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Cubituss pisze:

Natomiast ultra-budżetowym rozwiązaniem będzie gitarka z dwójki...

Odpada. Kabel. Poza tym jest niesamowicie brzydka ;P

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com
GT: xZPFxBarteq

Data: 2009-04-06 14:52:33
Autor: Cubituss
[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?
Odpada. Kabel. Poza tym jest niesamowicie brzydka ;P

Prawda & prawda, ale jak się na niej nauczysz grać, to na tych lepszych będziesz już po prostu wymiatał :D

C.

[GuitarHero] Ktore wioslo jako drugie?