Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?

Data: 2011-02-18 13:25:10
Autor: AL
Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?

1. kreator automatycznego parkowania
    (to nie jest to samo co czujniki parkowania)
2. gniazdo na ipoda ;)
3. ....

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-18 23:14:38
Autor: V-Tec
Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?
1. kreator automatycznego parkowania
(to nie jest to samo co czujniki parkowania)
2. gniazdo na ipoda ;)
3. automatyczne wycieraczki
4. chłodzony schowek

Data: 2011-02-19 00:09:18
Autor: Cavallino
Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?
Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.pl> napisał w wiadomości news:

4. chłodzony schowek

Brednie.
To drugie po klimie urządzenie, bez którego nie kupuję auta.

Data: 2011-02-18 23:26:09
Autor: masti
Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?
Dnia pięknego Sat, 19 Feb 2011 00:09:18 +0100 osobnik zwany Cavallino
wystukał:

jeĹşdzisz bez klimy? gdyĹź?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-21 08:48:33
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-18 23:14,  *V-Tec* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
3. automatyczne wycieraczki

Ja sobie bardzo chwalę - ale u mnie to dobrze działa ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-02-21 09:26:55
Autor: Wieslaw
Które z bajerów s? BEZU?YTECZNE w Aucie ?
kierowca to zbedny bajer.

Wieslaw
http://www.oik.altb.pl

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:ijt5ch$ao3$1news.onet.pl...
Dnia 2011-02-18 23:14,  *V-Tec* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
3. automatyczne wycieraczki

Ja sobie bardzo chwalę - ale u mnie to dobrze działa ;)

Pozdrawiam - Mirek
-- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition

Data: 2011-02-21 11:48:21
Autor: Axel
[...]

No patrz, a ja jezdzilem dwiema vectrami z tym wynalazkiem i w obu dzialalo bez sensu - albo za rzadko, jak na deszcz, albo za czesto przy slabej mzawce. Oczywiscie - da sie z tym jezdzic, ale komfort to to nie jest.

--
Axel

Data: 2011-02-21 11:51:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:ijtfu4$pp7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Miałem dokładnie takie same odczucia w Megane.

Data: 2011-02-22 08:25:15
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-21 11:48,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Od tego jest przełącznik czułości - jak praktycznie cały czas jeżdżę na drugim stopniu od lewej. Zgarnia wodę jak trzeba i jest nieocenione przy mijaniu/wyprzedzaniu ciężarówek w deszczu - nie trzeba w panice szukać wajchy jak woda spod kół zaleje szybę.

Data: 2011-02-22 10:00:41
Autor: Axel

[...]

Przelacznik czulosci nie ma nic do rzeczy - no, chyba, ze trzeba go przestawiac w zaleznosci od deszczu, ale wtedy rownie dobrze mozna samemu wlaczac wycieraczki ;-)

Zgarnia wodę jak trzeba i jest nieocenione przy mijaniu/wyprzedzaniu ciężarówek w deszczu - nie trzeba w panice szukać wajchy jak woda spod kół zaleje szybę.

Ogolnie pomysl jest dobry, ale IMHO wykonanie Oplowskie jest dalekie od idealu.

--
Axel

Data: 2011-02-22 10:39:31
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-02-22 10:00,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
Przelacznik czulosci nie ma nic do rzeczy - no, chyba, ze trzeba go
przestawiac w zaleznosci od deszczu, ale wtedy rownie dobrze mozna samemu

Ja zmieniam czułość w zależności od rodzaju deszczu :)
Jak jest mżawka, to zwiększam czułość, bo tych malutkich kropelek 2 stopień nie łapie za dobrze, jak z kolei są większe krople to właśnie 2 stopień spisuje się najlepiej. Na pierwszy zmieniam tylko wtedy jak działają zbyt często na mój gust (np. jak nie ma deszczu, ale jezdnia jest mokra i jak za kimś jadę to czasem działają za często zostawiając smugi).