Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Data: 2011-02-18 01:40:40
Autor: yabba
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijkds7$rhj$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

Z bajerów podoba mi się ABS, klimatyzacja, podgrzewane lusterka i gniazdo zapalniczki w bagażniku.
Chłodzony schowek jest obojętny, a nawet bym wolał z opcją podgrzewania.
Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu drzwi, ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-02-18 09:04:24
Autor: omega_fan
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu
drzwi, ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

To akurat zależy od konkretnego samochodu.
U mnie można je wyłączyć.

Data: 2011-02-18 10:12:28
Autor: szerszen

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijkf5e$23i$1@inews.gazeta.pl...

Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu drzwi, ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

a w jakim samochodzie nie ma?

Data: 2011-02-18 11:10:29
Autor: yabba
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ijld5r$uto$1news.task.gda.pl...

[...]

W Fiacie Stilo. Można je wyłączyć przyciskiem, ale przy następnym otwarciu drzwi oświetlenie włącza się ponownie.
Nie ma tak jak kiedyś przełącznika o trzech położeniach: włączone na stałe, włączone przy otwartych drzwiach, wyłączone na stałe.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-02-18 12:04:38
Autor: yabba
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:ijkf5e$23i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze koledzy przypomnieli bajer, otwieranie szyb z pilota - przydatne, żeby przewietrzyć samochód albo włożyć bilet parkingowy. Minus jest taki, że nie mam ich automatycznego domykania, tylko muszę  pamiętac o dłuższym przytrzymaniu przycisku uzbrajania na ;ilocie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-02-18 15:38:11
Autor: ąćęłńóśźż
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
Czego mi brakuje?

Podgrzewanego koła kierownicy (zawsze odruchowo zdejmuję rekawice);
Zamykanej elektrycznie rolety bagaznika i tylnej klapy;
Podgrzewanej przedniej szyby;
Grzałki do silnika na mrozy;
Konkretnego wymiarami schowka na napoje itp. z chłodzeniem lub podgrzewaniem do wyboru;
Porządnych świateł mijania i długich, przynajmniej takich jakie były w Dużaku/Poldolocie (no nie piszę o trwałości odbłyśników Zelmotu ;))
Automatycznego regulowania ciśnienia kół;
Rozkładania foteli zupełnie na płasko, tak żeby można było wygodnie się przespać (a w Skodach S100 i 105 były!!);
Mocnego szperacza do tyłu (na debili, co mi mrugają światłami z tyłu, bo przekraczam prędkość tylko o 25 km/h ;)))

-- -- -

Data: 2011-02-18 08:02:30
Autor: amos
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
On 18 Lut, 16:38, " ąćęłńóśźż" <j666.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Czego mi brakuje?

Z pewnoscia umiejetnosci poprawnego odpisywania na posty. Ale to juz
wszyscy wiedza...

--
amos

Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?