Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Data: 2011-02-18 07:17:02
Autor: Agent
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijkds7$rhj$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Które z bajerów jakie widzieli¶cie w autach, nazwijmy
to "po 2003" s± użyteczne ? a które nie ?

Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

Dla mnie najbardziej uzyteczna jest podgrzewana przednia szyba której nie mam. Ale taka żeby stopiła lód w czasie do 4-5 minut bo inaczej i tak bym musiał skrobać. Albo zamiast tego ogrzewanie postojowe - też jest fajne.

Data: 2011-02-18 19:16:25
Autor: Irokez
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomo¶ci news:ijl2t1$dl3$1news.onet.pl...

Dla mnie najbardziej uzyteczna jest podgrzewana przednia szyba której nie mam. Ale taka żeby stopiła lód w czasie do 4-5 minut bo inaczej i tak bym musiał skrobać.

A to nie problem, przednia szyba w moment rozpuszcza lód, w przeciweństwie do tylnej.
Mam w Ave teraz podgrzewane piura wycieraczek. Jaki¶ tam plus jest, ale brakuje mi podgrzewanej całej szyby jak± miałem w Megance z 1996 roku.

--
Irokez

Data: 2011-02-18 19:10:27
Autor: masti
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
Dnia pięknego Fri, 18 Feb 2011 19:16:25 +0100 osobnik zwany Irokez
wystukał:

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości
> [...]

Dla mnie najbardziej uzyteczna jest podgrzewana przednia szyba ktĂłrej
nie mam. Ale taka żeby stopiła lód w czasie do 4-5 minut bo inaczej i
tak bym musiał skrobać.

A to nie problem, przednia szyba w moment rozpuszcza lĂłd, w
przeciweństwie do tylnej.
Mam w Ave teraz podgrzewane piura wycieraczek.

podgrzewane pióra to by mi się przydały. Bo w mondziaku po włączeniu podgrzewania przedniej szyby wszystko spływ i zamarza na wycieraczkach :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-18 19:17:21
Autor: Irokez