Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Data: 2011-02-17 23:09:05
Autor: Grzegorz
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
On 18 Lut, 01:18, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam!

Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

Podgrzewane fotele, podgrzewane lusterka, tempomat, czujniki
parkowania z przodu i z tyłu.

Data: 2011-02-18 08:30:39
Autor: Tomasz Śląski
Grzegorz wrote:

Podgrzewane fotele, podgrzewane lusterka, tempomat, czujniki
parkowania z przodu i z tyłu.

do tego asystent zjazdu/podjazdu, żeby noga nie drętwiała na hamulcu oraz Webasto odpalane z pilota. Żadne grzane szyby nie są wtedy potrzebne.

--
Ślązak

Data: 2011-02-18 08:51:17
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-02-18 08:30, Tomasz Śląski pisze:
Grzegorz wrote:

[...]

Kreator Parkowania
Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.
W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-18 00:03:35
Autor: Grzegorz
On 18 Lut, 08:51, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:

[...]

Kierunkowskazy? Ręką można przez szybę machać :)

Data: 2011-02-18 09:03:56
Autor: Pan Piskorz
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
kierunkowskazy

Te coraz częściej nie są potrzebne.
Ja bym dodał otwierane szyby, by można było peta na ulicę wyrzucić.
P.

Data: 2011-02-18 09:09:01
Autor: J.F.
On Fri, 18 Feb 2011 08:51:17 +0100,  MarcinJM wrote:
Kreator Parkowania
Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.
W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

I klima.

A ja tam sobie cenie podgrzewana szybe przednia, elektryczne szyby
boczne (jak wjazd na parking wymaga opuszczenia), podgrzewany fotel.
Mysle ze docenilbym ASR/TCS i ESP.

Natomiast szyberdachu nie cenie wcale.

J.

Data: 2011-02-18 09:46:03
Autor: Tadeusz

Użytkownik "MarcinJM" <> napisał w wiadomości ...

Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.

nie - to się nazywa postęp :)

W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

czy ci do reszty odjebało :)
po co ci samochód - przecież można mieszkać w jaskini,
ubierać się w skóry i biegać z maczugą :) :)

Data: 2011-02-18 10:27:42
Autor: Martin Fox
[...]

Zapomniałeś o najważniejszym - łączniku między kierownicą a pedałami.

--
Martin Fox

Data: 2011-02-18 04:38:27
Autor: amos
On 18 Lut, 11:27, Martin Fox <em...@somewhere.com> wrote:
> [...]
> 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

Zapomniałeś o najważniejszym - łączniku między kierownicą a pedałami.

Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-18 13:42:14
Autor: J.F.
On Fri, 18 Feb 2011 04:38:27 -0800 (PST),  amos wrote:
> [...]
> 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

Zapomniałeś o najważniejszym - łączniku między kierownicą a pedałami.

Mowa o SAMOchodzie, wiec silnik ma.

Ale bardzo istotne jest zeby on mial choc 100KM :-)

J.

Data: 2011-02-18 04:43:23
Autor: amos
On 18 Lut, 13:42, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

Mowa o SAMOchodzie, wiec silnik ma.

Ale bardzo istotne jest zeby on mial choc 100KM :-)

Jak i:
- kola
- kierownice
- pedaly
....itd. ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-18 13:49:13
Autor: spa

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7qsl69a6bi6oi77hv5aa8t4hk8cupuvs84ax.com...
Mowa o SAMOchodzie, wiec silnik ma.
Ale bardzo istotne jest zeby on mial choc 100KM :-)

taki wystarczy? :-)
Daimler Benz M 24 o pojemności 5018 cm3 i mocy 100 KM
      Prędkość maksymalna: 67 km/h

      Masa własna: 3550 kg

Data: 2011-02-18 21:37:07
Autor: Adam Krawczyk
Dnia Fri, 18 Feb 2011 04:38:27 -0800 (PST), użytkowmik amos napisał(a):

Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

A po piórko silnik jak łącznika nie ma??? :P

Adam Krawczyk - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Data: 2011-02-21 09:01:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kt??re z bajer??w sÄ? u??yteczne w Aucie ?
On 2011-02-18, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:

Kreator Parkowania
Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.
W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z oponami.

W zasadzie to nie wiem, przyczepić się do braku foteli czy wspomnieć o
jeździe w deszczu bez wycieraczek?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-21 09:19:04
Autor: Grejon
On 2011-02-18, MarcinJM<marcin@inetia.pl>  wrote:

Kreator Parkowania
[...]

Do czytania ze zrozumieniem. Pytanie było o rzeczy "użyteczne" a nie "potrzebne".

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-02-21 09:59:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-02-21, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Kreator Parkowania
[...]

Hamulce nie są potrzebne?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-02-21 14:39:53
Autor: Grejon
On 2011-02-21, Grejon<grejon83@gmail.com>  wrote:

Kreator Parkowania
[...]

Są.

Może wyjaśnię - tempomat, podgrzewanie foteli, czujniki parkowania, elektryczne szyby i lusterka to są rzeczy użyteczne.

"kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z
  oponami" do tego dorzuciłbym jeszcze lusterka i wspomniane przez Ciebie fotele i wycieraczki - to są rzeczy potrzebne.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-02-19 10:19:09
Autor: megrims
W dniu 2011-02-18 08:09, Grzegorz pisze:
[...]

Napęd na tylną oś, szpera, wyłączalny ESP i powyżej 400KM

Data: 2011-02-21 09:02:10
Autor: Tengu
W dniu 2011-02-19 10:19, megrims pisze:
Napęd na tylną oś, szpera, wyłączalny ESP i powyżej 400KM

.... oraz umiejętności i trochę pokory.

--
Tengu

Data: 2011-02-21 21:44:43
Autor: megrims
W dniu 2011-02-21 09:02, Tengu pisze:
W dniu 2011-02-19 10:19, megrims pisze:
Napęd na tylną oś, szpera, wyłączalny ESP i powyżej 400KM

... oraz umiejętności i trochę pokory.

Oczywiście.

Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?