Data: 2011-02-18 09:02:16 | |
Autor: Seba | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia Fri, 18 Feb 2011 00:18:16 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ? Kolejność całkowicie przypadkowa: + Webasto (w wersji z pilotem i timerem) - w aucie stojącym zimą na dworze, + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, + ogrzewana przednia szyba (chociaż np. w Fordzie trzeba się przyzwyczaić - widać 'pręciki' grzewcze), + gniazdo zaplaniczki/przetwornica w bagażniku, + bluetooth (mam na myśli np. Blue@Me z Fiata), + bagażnik otwierany pilotem i automatycznie podnoszony (np. w autach typu kombi) -- Pozdrawiam, Sebastian S. http://wroclaw.fotopolska.eu |
|
Data: 2011-02-18 11:05:58 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Seba pisze:
Dnia Fri, 18 Feb 2011 00:18:16 +0000 (UTC), Michał napisał(a): + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, A o tym to nie słyszałem. A fajne! Aczkolwiek dla mnie do jazdy po Warszawie wystarczyło by pojedyncze mrugnięcie ;-) Akurat aby mrugnąć w połowie wykonywania manewru zmiany pasa ruchu ;-) Seco |
|
Data: 2011-02-18 04:35:09 | |
Autor: amos | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
On 18 Lut, 11:05, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote: A o tym to nie słyszałem. A fajne! Aczkolwiek dla mnie do jazdy po Otoz to. Czesto jedziesz na pustej drodze, zmieniasz pas, migniesz dla formalnosci kierunkiem a ten miga jakis czas po manewrze. Nienawidze tej funkcji ;) -- amos |
|
Data: 2011-02-18 14:56:40 | |
Autor: The_EaGle | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-18 13:35, amos pisze:
On 18 Lut, 11:05, Bartosz 'Seco' Suchecki<pisz...@seco.maupa.tlen.pl> Można wyłączyć w ASO. Mi wymieniali moduł zarządzania wew. funkcjami (zapomniałem jak to się nazywa) w focusie w ASO i tam jest m.in to o czym piszesz - po zamontowaniu nowego bo stary się pierniczył na moją prośbę to wyłączyli. :) Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-02-18 11:36:22 | |
Autor: MZ | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-18 11:05, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
+ trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, Ford tak ma od jakiegoś czasu. Krótkie! lekkie naciśnięcie (tak żeby jeszcze nie "wskoczył" kierunek) powoduje wygenerowanie 3 mrugnięć. Bardzo wygodne, do użytku w pełnej sekwencji. Nie bądź "słoik" :) -- MZ |
|
Data: 2011-02-18 11:47:36 | |
Autor: Papkin | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Ford tak ma od jakiegoś czasu. Krótkie! lekkie naciśnięcie (tak żeby Takie cos mozna samemu dodac, na pewno sa produktowane zestawy do pojazdow rodem z VAGu. |
|
Data: 2011-02-18 15:49:33 | |
Autor: mgr inż. | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-18 11:36, MZ pisze:
Aczkolwiek dla mnie do jazdy poFord tak ma od jakiegoś czasu. Krótkie! lekkie naciśnięcie (tak żeby Honda Accord VIII. Standardowo przy takim punknieciu mruga trzy razy, ale jesli "wyczuje" na kierownicy, ze wykonales juz manewr zmiany pasa, to konczy miganie wczesniej, np. po jednym blysku. -- Pozdrawiam, mgr inż. |
|
Data: 2011-02-18 20:17:32 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
MZ pisze:
W dniu 2011-02-18 11:05, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze: Właśnie wróciłem i przyznam, że miałem zaćmienie. W focusie lekkie wychylenie dźwigni powoduje mruganie. Czyli jest słodko, najlepiej jak może być :-) Mogę mrugnąć, raz, dwa, trzy :-) Seco |
|
Data: 2011-02-18 20:34:52 | |
Autor: Michał | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią,Powiesił bym za jaja tego co to g... wymyślił!!!!!!! Reszta może być, ale nie musi Pozdro |
|
Data: 2011-02-19 22:01:29 | |
Autor: jsep | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości > + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, Powiesił bym za jaja tego co to g... wymyślił!!!!!!! Ale nie musisz z tego korzystać - wystarczy przesunąć dźwignię kierunków do oporu i ponownie wrócić do pozycji neutralnej. -- |
|
Data: 2011-02-19 16:50:18 | |
Autor: V-Tec | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-18 09:02, Seba pisze:
[..] + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, a mnie to irytuje. Wolałbym tradycyjną wajhę a nie elektroniczną. A jak pierwszy raz wsiadłem do vectry z tym wynalazkiem, to z nie mogłem się za cholerę nauczyć tego. Miałam albo dyskotekę lewo-prawo-lewo-prawo, albo jeździłem bez kierunków ;) -- pozdrawiam, W. |
|
Data: 2011-02-19 18:29:21 | |
Autor: Seba | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia Sat, 19 Feb 2011 16:50:18 +0100, V-Tec napisał(a):
+ trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, Ja też nie trawię tego wynalazku zastosowanego w Oplach. Ale w tym przypadku wajcha jest zdecydowanie staromodna, tradycyjna - mówię o Fordzie i Alfie. -- Pozdrawiam, Sebastian S. http://wroclaw.fotopolska.eu/ |
|
Data: 2011-02-19 21:37:20 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"V-Tec" <v_tec@zatega.pl> wrote in message news:ijoorq$6ft$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-02-18 09:02, Seba pisze: Kolezanko v-tec ;-P (to tak a propos ostatniego zdania) Wlacznik kierunkow w Vectrze to zdecydowanie porazka (komu przeszkadzalo sprawdzone rozwiazanie?), ale jezdzilem roznymi autami z normalnym wlacznikiem kierunkow, a mrugacymi 3x po krotkim nacisnieciu. -- Axel |
|
Data: 2011-02-21 08:56:20 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia 2011-02-19 21:37, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wlacznik kierunkow w Vectrze to zdecydowanie porazka (komu przeszkadzalo Etam :) - ja sobie chwalę :) sprawdzone rozwiazanie?), ale jezdzilem roznymi autami z normalnym Insignia/Astra IV maja znowu zwykłe przełączniki, ale po lekkim naciśnięciu też mrugają 3 razy. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-02-21 11:40:41 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:ijt5r4$ao3$3news.onet.pl... Dnia 2011-02-19 21:37, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: No to powiedz mi, jaka to ma przewage nad "klasycznym" rozwiazaniem, bo wada jest taka, ze trzeba sie przyzwyczaic. Ja uzywam, nie mam problemow z wlaczeniem (no, jest pewien problem z zamruganiem na zmiane kierunkami, ale to przez to trzykrotne mruganie), ale wole normalne kierunki. sprawdzone rozwiazanie?), ale jezdzilem roznymi autami z normalnym I tak wlasnie powinno byc. -- Axel |
|
Data: 2011-02-22 08:28:24 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia 2011-02-21 11:40, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wlacznik kierunkow w Vectrze to zdecydowanie porazka (komu przeszkadzalo O przewadze tu mówić nie można raczej - po prostu podoba mi się, że przełącznik jest zawsze w tym samym miejscu :) Pamiętam też że klasyczne przełączniki często przy lekko skręconych kołach trzeba było "przełamywać" jak w złym miejscu znalazł się "garb" od wyłącznika - sam nie wiem jak to nazwać :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-02-21 19:19:50 | |
Autor: Waldek Godel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia Sat, 19 Feb 2011 21:37:20 +0100, Axel napisał(a):
Kolezanko v-tec ;-P (to tak a propos ostatniego zdania) Wszyscy jęczący na temat 3 mignięć - w Vectrze C którą miałem nieszczęście jeździć to się ustawiało w komputerze, czy mają migać raz czy trzy razy. Jak komuś nie pasuje, to może warto podjąć heroiczny wysiłek przeczytania instrukcji? Jak dla mnie wynalazek fajny, jedna z niewielu rzeczy które mi się w Vectrze podobały. Ale samo wykonanie dźwigienek masakryczne. I to ciągłe wrażenie, że na następnym skrzyżowaniu dźwigienka zostanie mi w rękach. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-02-21 21:43:13 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1m8ysawubpjgi.dlglepper.institute.com... Kolezanko v-tec ;-P (to tak a propos ostatniego zdania) Tu masz instrukcje od Vectry: http://instrukcja.pl/i/opel_vectra_c_20022005_instrukcja_obslugi/pdf/309 A teraz znajdz mi w niej cokolwiek o wylaczaniu 3 migniec. Dla ulatwienia dodam, ze w mojej instrukcji tez nic na ten temat nie ma. I w instrukcji od poliftowej vectry mojej siostry tez nie. Poza tym - w zlym miejscu odpowiadasz. Ja nie narzekam na potrojne migniecie, tylko na sposob dzialania dzwigni w Vectrze. Zreszta, Witkowi tez chyba bardziej o to chodzilo. Jak dla mnie wynalazek fajny, jedna z niewielu rzeczy które mi się w Ty na pewno Vectra C jezdziles? Bo dzwignie robia raczej solidne wrazenie... -- Axel |
|
Data: 2011-02-21 21:25:20 | |
Autor: Waldek Godel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia Mon, 21 Feb 2011 21:43:13 +0100, Axel napisał(a):
Tu masz instrukcje od Vectry: Ja tam nie wiem - bawiłem się komputerem i znalazłem stosowne ustawienie. Widocznie producent założył, że i tak nikt tego nie czytał Poza tym - w zlym miejscu odpowiadasz. Ja nie narzekam na potrojne migniecie, tylko na sposob dzialania dzwigni w Vectrze. Zreszta, Witkowi tez chyba bardziej o to chodzilo. O sposobie działania również pisałem, jak i o jakości materiału - stąd w tym miejscu. Ty na pewno Vectra C jezdziles? Bo dzwignie robia raczej solidne wrazenie... A 2008 roku robili inne? Plastik tandetny, jakby pusta w środku, trzeszczy, zgrzypi, masakra. W porównaniu z tym samym w moim aucie niebo a ziemia. Cóś w ten deseń to było: http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/47/15/12/1447151288 w dodatku nie z boku osłony kolumny kierownicy, ale z z góry i z boku. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-02-22 08:46:36 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia 2011-02-21 22:25, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tu masz instrukcje od Vectry: Skąd wziąłeś Techa2 - a i tam pewności nie mam ;) W komputerze zmienić się tego nie da - chyba, że w zhackowanym - samo bawienie się nic nie da :)
O paru rzeczach w Vectrze C można napisać, że jest tandetne, ale akurat o dźwigniach przy kierownicy nie - są z bardzo dobrego plastiku i solidne. Na pewno nie skrzypią powszechnie. w dodatku nie z boku osłony kolumny kierownicy, ale z z góry i z boku. ? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-02-22 09:57:00 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message
news:ijvpkt$d9j$1news.onet.pl... Ja tam nie wiem - bawiłem się komputerem i znalazłem stosowne ustawienie.Skąd wziąłeś Techa2 - a i tam pewności nie mam ;) Dokladnie. Jesli juz, to mozna przestawic w trybie serwisowym. A 2008 roku robili inne? Plastik tandetny, jakby pusta w środku,O paru rzeczach w Vectrze C można napisać, że jest tandetne, ale akurat o dźwigniach przy kierownicy nie - są z bardzo dobrego plastiku i solidne. Na pewno nie skrzypią powszechnie. Na znane mi egzemplarze - nic nie skrzypi. w dodatku nie z boku osłony kolumny kierownicy, ale z z góry i z boku.? Tez nie rozumiem, co chcial przez to powiedziec. -- Axel |
|
Data: 2011-02-21 08:53:05 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia 2011-02-19 16:50, *V-Tec* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
+ trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią, Ja żałuję, że w Insigni z tego zrezygnowali - przyzwyczaiłem się :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-02-21 11:45:58 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:ijt5l1$ao3$2news.onet.pl... Dnia 2011-02-19 16:50, *V-Tec* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Ale masz jakis problem z normalna dzwignia? Bo to wlasnie taka roznica - do auta sie wsiada i sie uzywa, albo sie wsiada i trzeba sie przyzwyczajac. To tak, jak zawsze mam problem z klaksonem, jak sie przesiadam miedzy swoim autem, a zony - u niej klakson jest _tylko_ na dwoch przyciskach na poduszce w kierownicy, a u mnie w tym miejscu akurat sa przyciski do radia. No i u niej wale w srodek kierownicy (bez efektu), a u siebie wylaczam radio ;-) Tyle, ze klakson duzo rzadziej uzywany, niz kierunki (o francuskim wynalazku klaksonu w przelaczniku kierunkow nie wspomne...) -- Axel |
|
Data: 2011-02-21 12:00:25 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-21 11:45, Axel pisze:
(...) Ale masz jakis problem z normalna dzwignia? Bo to wlasnie taka roznica - ROTFL - w pugu też tłukłem w kierownicę uciekając na barierę przed spychającym mnie gościem (po stronie praskiej któregoś z mostów). W sumie - w toyce też kiedyś tłukłem w kierownicę i nie zadziałało. Tak często sygnał był używany, że nikt nie zauważył, że zaśniedział konektor ;) |
|
Data: 2011-02-21 17:25:36 | |
Autor: Axel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:ijtgka$qsu$1news.onet.pl... W dniu 2011-02-21 11:45, Axel pisze: Jak jezdzilem kiedys sluzbowa Matra Simca Rancho (rewelacyjne auto w tamtych czasach), to nawet sie przyzwyczailem i nie walilem w kierownice. Mam problem, jak sie chwilowo przesiadam. W sumie - w toyce też kiedyś tłukłem w kierownicę i nie zadziałało. Tez tak mialem w ktoryms aucie :-) -- Axel |
|
Data: 2011-02-21 18:29:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
W dniu 2011-02-21 17:25, Axel pisze:
(...) ROTFL - w pugu też tłukłem w kierownicę uciekając na barierę przed Wiesz, jak regularnie ujeżdżałem renówkę to też się przyzwyczaiłem :) > Mam problem, jak sie chwilowo przesiadam. O to to to :) Tez tak mialem w ktoryms aucie :-) No tak, tylko jak już się okazało, że musi być to sam trąbik, to trzeba było rozebrać niemalże pół przodu ;) |
|
Data: 2011-02-21 17:05:22 | |
Autor: Waldek Godel | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
Dnia Mon, 21 Feb 2011 11:45:58 +0100, Axel napisał(a):
Tyle, ze klakson duzo rzadziej uzywany, niz kierunki (o francuskim wynalazku klaksonu w przelaczniku kierunkow nie wspomne...) O widzisz.. dobrze wiedzieć, że w trabancie kląłem na francuzów ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-02-21 18:19:34 | |
Autor: J.F. | |
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ? | |
On Mon, 21 Feb 2011 17:05:22 +0000, Waldek Godel wrote:
Dnia Mon, 21 Feb 2011 11:45:58 +0100, Axel napisał(a): Ze w fordzie sie to zdarzalo to sie nie dziwie, w koncu to samochod na F. Ale skad to g* w trabancie ? J. |
|