Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Data: 2011-02-18 20:45:39
Autor: neoniusz
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
W dniu 11-02-18 01:18,  Michał pisze:
Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

Stale AWD jako bajer jest wg mnie najlepsze.

Z tego co mam:
- otwieranie auta po dotknieciu klamki (i analogicznie zamykanie - jest na klamce maly guziczek) i odpalanie na przycisk (pilot caly czas lezy w kieszeni) kiedy podchodze do auta, to zaswiecaja sie lampki przy lusterkach i oswietlaja droge
- podgrzewane i chlodzone fotele, elektrycznie sterowane z pamiecia i pamiec ustawienia kierownicy (po wylaczeniu auta, zeby odjezdzala do gory - wygodniej wysiasc jak fotel jest nisko)
- automatyczna klima
- kamera cofania (chociaz brakuje mi linii skretu w kamerce, to bylby ideal)
- aktywny tempomat
- wbudowany pilot do garazu (mozna zaprogramowac 3)
- sciemniajace sie lusterko
- dobre skretne ksenony (jak sie zalaczy dlugie, to nagle robi sie dzien)
- lopatki do biegow przy kierownicy (czasem z nudow mozna sie pobawic)
- zestaw glosnomowiacy wbudowany
- dobre audio (14 glosnikow)

Brakuje mi:

- przesylania muzyki po BT (wprowadzili to w modelu z 2008, a ja mam rok wczesniejszy :/ i musze podpinac kabelkiem)

Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?