Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?

Data: 2011-02-19 13:34:24
Autor: Yogi\(n\)
Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijkds7$rhj$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

Wymienię te, które mi się przydają oraz takie, które chciałbym mieć - niezależnie od tego, czy pojawiały się przed czy po 2003 roku:
ABS, ESP (w moim aucie ASC), EBD - pare razy uratowało mi dupsko. Podgrzewane lusterka, elektryczne i zdalnie otwierane/domykane szyby, "trójklik" w migaczach, elektrycznie sterowane lusterka, bluetooth, czujniki parkowania.
Chciałbym mieć elektrycznie składane lusterka i podgrzewaną przednią szybę, kamerę na podczerwień z przodu (nightvision).
Nie używam i nie widzę potrzeby: guziki w kierownicy, tempomat, podgrzewane fotele, asystent parkowania.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Które z bajerów s? u?yteczne w Aucie ?