Którędy: Bydgoszcz - Modlin

Data: 2014-06-16 13:55:04
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Którędy: Bydgoszcz - Modlin
Dnia 2014-06-16, o godz. 10:30:51
":D@w!d J@$" <xwindowsmen@POCOTOTUgmail.com> napisał(a):

Którędy?

1) CB - Lubicz Dolny, Lipno, Płońsk, Nowy Dwór Mazowiecki (228km 3,5h)
2) CB - Włocławek - Płock, Wyszogród, Nowy Dwór Mazowiecki (234km
3,1h) 3) CB - "10", "A1", "A2", "S8", W-awa, Czosnów, Nowy Dwór
Mazowiecki (341 km, 375km)

Czas nie jest priorytetem. Prędkość przelotowa 80-90km/h... byle
dokulać się na odprawę :) Skłaniam się ku drugiej opcji, a szwagier
straszy, że wszystko zawalone i tragicznie się śmiga... on by wybrał
autostradę. Jazda w środku tygodnia w godzinach porannych...

Opcja 2. Dlaczego? Bo lubię. ;-)
O opcji 3 zapomnij. Za dużo nadłożone i w samej Warszawie trasa AK w
przebudowie więc kilka km korka choć rankiem to głównie w drugą stronę.
Ale żeby zjechać na Łomianki musisz pojechać przez miasto bo estakada z
S8 na Wisłostradę jest w remoncie. Jeśli już się uprzesz na ta trasę to
lepiej przeskoczyć Wisłę i zjechać na Modlińską i przez Jabłonnę i
obwodnicę NDM do starej trasy na Gdańsk. I jesteś na lotnisku. Ale IMHO
ten wariant to tylko dla tych co jeszcze nie jechali autostradą i na
siłę chcą ją zobaczyć. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-06-16 13:13:37
Autor: Tomek Kańka
Którędy: Bydgoszcz - Modlin
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał(a)
[...]

Czytałem w zeszłym tygodniu, że od weekendu miało byc na odwrót. Czynny
zjazd na Wisłostradę i zamknięty na Modlińską. Nie widziałem na własne
oczy.

--
Tomek

Data: 2014-06-16 13:16:22
Autor: masti
Którędy: Bydgoszcz - Modlin
Dnia pięknego Mon, 16 Jun 2014 13:13:37 +0000 osobnik zwany Tomek Kańka
napisał:

[...]

tak, od strony Lizbony jest zjazd na Łomianki/Gdańsk a nie ma bezpośredniego na Legionow. Od wczoraj.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-16 15:31:01
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Którędy: Bydgoszcz - Modlin
Dnia 2014-06-16, o godz. 13:13:37
Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> napisał(a):

> [...]
Czynny zjazd na Wisłostradę i zamknięty na Modlińską. Nie widziałem

Rzeczywiście. Kolega obok raportuje że w nocy z soboty na niedzielę
otworzyli zjazd z S8 na Wisłostradę i zamknęli zjazd na Tarchomin.
Czyli albo jechać przez Łomianki albo Mostem Północnym do Modlińskiej i
przez Jabłonnę.

Zdrówko

Którędy: Bydgoszcz - Modlin