[TRASA] Którędy do UK i dalej ...

Data: 2009-05-27 12:09:18
Autor: J.F.
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gvhsbs$6gu$1inews.gazeta.pl...
Pytanie do doświadczonych w boju.

Kolega A.P :-)

Cel podróży: UK, Mencziester, Altrincham Cheshire ...

Nie lepiej samolotem ?

Z Menczesteru : Paryż,

pociagiem :-)

potem Freiburg, potem Zurich

Rozjechali ci sie dluznicy po swiecie :-)

J.

Data: 2009-05-27 12:44:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
J.F. pisze:

Cel podróży: UK, Mencziester, Altrincham Cheshire ...
Nie lepiej samolotem ?

Nie ma takiej siły, która wciągnie mnie na pokład samolotu aktualnie.

Z Menczesteru : Paryż,
pociagiem :-)
potem Freiburg, potem Zurich
Rozjechali ci sie dluznicy po swiecie :-)

Nie pytaj ... Ślub w mencziestierze, a potem się towarzyszce podróży zachciało zwiedzić paryża, mnie się zachciało jak już jadę nawiedzić kolegę we freiburgu, a Zurich - a jakoś tak, skoro to już rzut beretem.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-05-27 13:26:33
Autor: J.F.
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gvj5hm$shd$2inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
Cel podróży: UK, Mencziester, Altrincham Cheshire ...
Nie lepiej samolotem ?

Nie ma takiej siły, która wciągnie mnie na pokład samolotu aktualnie.

Tam daja darmowe drinki.
:-)

Moze jakis kurs odstraszajacy - balon, szybowiec, paralotnia, paralotnia lub motolotnia ze mna  - i zaden samolot liniowy nie bedzie ci juz straszny :-)

Nie pytaj ... Ślub w mencziestierze, a potem się towarzyszce podróży zachciało zwiedzić paryża, mnie się zachciało jak już jadę nawiedzić kolegę we freiburgu, a Zurich - a jakoś tak, skoro to już rzut beretem.

Tylko pamietaj ze po Szwajcarii jezdzi sie dopuszczalna-1, antyradary sa zabronione, scyzoryki sa zabronione, a kto wie jak z CB :-)

J.

Data: 2009-06-01 22:19:31
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Wed, 27 May 2009 12:44:06 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Nie ma takiej siły, która wciągnie mnie na pokład samolotu aktualnie.

1 litr czereśniówki :D

--

[TRASA] Którędy do UK i dalej ...