[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..

Data: 2009-06-05 11:55:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
Rafał "SP" Gil pisze:

Z Menczesteru

Tu dotarłem :) Z wieloma postojami niestety, ale dotarłem :)

Z Wrocławia do Dunkierki dojechałem w 11 godzin bez paru minut. Zdjęcia mam w Belgii, Holandii, Francji, no i w UK obowiązkowo ;)

Na prom wsiadłem o 2 mimo rezerwacji na 6. Nawet nie musiałem o nic prosić, po podjechaniu do odprawy uśmiechnięty wesołek powiedział, że mam prom o 6, ale przebukował mi bilet na 2 i jeśli chcę to mogę wjeżdżać. Poprosił grzecznie o zdjęcie anteny CB przed wjechaniem na prom. Byłem jedynym polakiem, który zdjął antenę - reszta napier*((&ała po jarzeniówkach ;).

Pierwsze 50 km po lewej stroni to koszmar. wyprzedzali mnie nawet rowerzyści. Po 50 km jazdy normalną jednopasmówką (no bo wszak znaki na autostradę były za małe ;)) , udało się wbić na autostradę - potem już jak po maśle. Dzisiejsze śmiganie w ruchu miejskim - też łatwo. Najtrudniejsze jest skręcanie imho w 2kiertunkową ulicę w lewo pod ostrym kątem gdzie nie widać jak są ustawione auta - no i włącza się odruch, taki, że przy zakręcie "zachodzę". Z dover do manchesteru 5 godzin. Zatem podróż ca 18 godzin. Prowadziłem od początku do końca bez zmiany, wspomagając się bandą tigerów.

Jazda po wyjechaniu z PL to już sama przyjemność.

Rozpoznawalność polaków za granicą znaczna jak już wielu pisało - głęboko w niemcowni, ograniczenie z tytułu remontu do 120 ..., zakaz wyprzedzania dla ciężarówek - wyprzedzam jadąc te 120 auto jadące trochę wolniej prawym pasem (zwężka) ... w lusterku widzę lewy kierunek i blonkanie swiatlami. Grzecznie zwolniłem i wsunąłem się z bezpiecznym odstępem za tego którego wyprzedzałem - rejestracje miał NOL ...

Wyrozumiałość wyspiarzy do kontynentalnych blach bardzo duża :)

To tyle, idę się przejechać ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-05 22:50:04
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Fri, 05 Jun 2009 11:55:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Pierwsze 50 km po lewej stroni to koszmar. wyprzedzali mnie nawet rowerzyści. Po 50 km jazdy normalną jednopasmówką (no bo wszak znaki na autostradę były za małe ;)) , udało się wbić na

Cienias jesteś ;) Ja tam miałem zonka przez jakieś 3 kilometry, potem
przeszło ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-05 23:19:26
Autor: J.F.
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
On Fri, 5 Jun 2009 22:50:04 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Po nieprzespanych 24h kazdemu by szybko przeszlo :-)

J.

Data: 2009-06-06 00:25:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
J.F. pisze:

Po nieprzespanych 24h kazdemu by szybko przeszlo :-)

dłuzej nie spalem ... 2 dramatem byl resetujacy sie tom tom, co wkurwia*o mnie jak diabli ...

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-06 15:04:04
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Sat, 06 Jun 2009 00:25:06 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Po nieprzespanych 24h kazdemu by szybko przeszlo :-)

dłuzej nie spalem ... 2 dramatem byl resetujacy sie tom tom, co wkurwia*o mnie jak diabli ...

:P :P :P A mówiłem, że Automapa EU? :P

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-06 15:03:45
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Fri, 05 Jun 2009 23:19:26 +0200, J.F. napisał(a):

Cienias jesteś ;) Ja tam miałem zonka przez jakieś 3 kilometry, potem
przeszło ;)

Po nieprzespanych 24h kazdemu by szybko przeszlo :-)

Na szczęście miałem trochę przespanych - do Calais jechałem 11 godzin,
potem trochę spania (jakieś 4 godziny).

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-07 15:26:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
Adam Płaszczyca pisze:

[...]

Jak ja przyjechałem do dunkierki, to w dunkierce byłem z pół godziny ;) wIELKIE pokłony należą się polskim tirmanom za pomoc udzieloną na miejscu ...

Potem na promie nie szło zasnąć - polacy poganiali swe baschory by się wybiegały i wyszalały, to będą spać dalerj w aucie , myślałem, że zaje(*&ię, ale dużo da zajebywania by było ... więc w sumie oka nie zmrużyłem ... mam nadzieję , że w "nazad" będzie lepiej. Z Dunkierki lecę do Paryża, dalsza trasa jeszcze nie jest znana bo nie wiem co mi do łba strzeli w zakresie zwiedzania i turystyki ;)

BTW - tu kur*a ciągle leje ! SIC
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-07 15:42:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
Rafał "SP" Gil pisze:

BTW - tu kur*a ciągle leje ! SIC

Się nie łam, pod tym względem, w ostatnich dniach mamy drugi Dublin czy inny Londyn. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-06-07 17:07:57
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Sun, 07 Jun 2009 15:26:24 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Potem na promie nie szło zasnąć - polacy poganiali swe baschory by się wybiegały i wyszalały, to będą spać dalerj w aucie ,

Było na rufę i na świeże powietrze wyjść :D

lepiej. Z Dunkierki lecę do Paryża, dalsza trasa jeszcze nie
Lecisz, powiadasz? ;)

BTW - tu kur*a ciągle leje ! SIC
Jeszcze mi napisz, że dziewczyny brzydkie, a jedzenie podłe - bedzie nius
;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-09 01:25:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
Rafał "SP" Gil pisze:

BTW - tu kur*a ciągle leje ! SIC

Dalejada ;).

Wyjeżdżam do DOVER właśnie , do poludnia winienem byc w paryzu .... i pada ;), pada i pada ... co za poroniony kraj ;)
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-09 20:53:37
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Tue, 09 Jun 2009 01:25:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Wyjeżdżam do DOVER właśnie , do poludnia winienem byc w paryzu ... i pada ;), pada i pada ... co za poroniony kraj ;)

Widzisz, mając taką podłą pogodę, tak brzydkie baby i tak paskudne żarcie
musieli się za coś wziąć i wymyślili parę i prąd ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-10 01:16:49
Autor: J.F.
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
On Tue, 9 Jun 2009 20:53:37 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A nie mogli sobie choc dobrego zarcia wymyslec ? P.S. Lato na zachodnim wybrzezu jest bardzo ladne.

J.

Data: 2009-06-10 13:06:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..
J.F. pisze:

A nie mogli sobie choc dobrego zarcia wymyslec ?

fAKTEM JEST ;)

Było paskudne ... ok, spadam zwiedzać paryża, bom już dotarł ;)

Kawa i leca ... ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-16 22:39:11
Autor: Adam Płaszczyca
[TRASA] Którędy do UK i dalej ...
Dnia Wed, 10 Jun 2009 01:16:49 +0200, J.F. napisał(a):

Widzisz, mając taką podłą pogodę, tak brzydkie baby i tak paskudne żarcie
musieli się za coś wziąć i wymyślili parę i prąd ;)
A nie mogli sobie choc dobrego zarcia wymyslec ?

Z czego? --

[TRASA] Którędy do UK i dalej . ..