Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?

Data: 2013-07-10 12:53:53
Autor: Chris
Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?
Wojtek K nabazgrał(a):

Witam Was,
będę jechał w piątek około godziny 12 z Warszawy (rejon Ursusa) nad
morze do Władysławowa (Jastrzębia Góra).

Kolega z pracy jechał tą trasą z Ursusa i wrócił w tą niedzielę.

B) czy z 7ki odbić na Toruń i potem na A1,

Wybrał opcję B .. pusto .. jedzie się płynnie.

Ja będę jechał tą samą trasą za 2 tyg i na 99% jestem zdecydowany na opcję B.
Jedyna wada to mało miejsc na fajny postój na autostradzie.
Zaleta jazdy w trasy taka że mój syn 80% trasy zawsze przesypia choć ma już 5 lat :)

Któredy najszybciej z Warszawy do Władysławowa?