Którego węża wybrać?

Data: 2011-12-06 16:47:46
Autor: to
Którego węża wybrać?
Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona Dębica Frigo? Mam takie opcje:

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <_____________________________/   \

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <_/_\_/_\_/_\_/_\_/_\_/_______/   \

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%_____/   \

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_____/   \

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_____/   \

                            ____
   ________________________/ O  \___/
  <888888888888888888888888_____/   \

Co wybrać?! Pomóżcie!
Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

Data: 2011-12-06 17:10:04
Autor: kamil
Którego węża wybrać?
On 06/12/2011 16:47, to wrote:
Którego węża wybrać? Który w±ż zapewni legendarn±, czterometrow± drogę
hamowania na ¶niegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na ¶niegu opona
Dębica Frigo?

Mam takie opcje:

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_____________________________/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_/_\_/_\_/_\_/_\_/_\_/_______/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <888888888888888888888888_____/   \

Co wybrać?! Pomóżcie!
Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

Ja skłaniał bym się ku drugiemu. Przyjrzyj się uważnie nacięciom, przypominaj± powierzchnię płyty CD widzian± pod mikroskopem. Ten w±ż powinien przy okazji pochłaniać wi±zki laserowe suszarek.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-06 17:45:07
Autor: to
Którego węża wybrać?
begin kamil
Mam takie opcje:

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_____________________________/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_/_\_/_\_/_\_/_\_/_\_/_______/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_8_____/   \

                             ____
    ________________________/ O  \___/
   <888888888888888888888888_____/   \

Co wybrać?! Pomóżcie!
Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

Ja skłaniał bym się ku drugiemu. Przyjrzyj się uważnie nacięciom,
przypominają powierzchnię płyty CD widzianą pod mikroskopem. Ten wąż
powinien przy okazji pochłaniać wiązki laserowe suszarek.

Ale z kolei ostatni wąż przypomina bieżnikiem oponę GoodYear z 1931 roku! Wydaje mi się, że ten wąż może mieć największe szanse w starciu z Frigo. Tylko czy to wystarczy, by zatrzymać się na śniegu na odcinku 4 metrów, czy jednak musiałbym dodatkowo wyłączyć ABS?

Data: 2011-12-06 22:48:45
Autor: !MWLM
Którego węża wybrać?

UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ede54a3$0$8458$65785112@news.neostrada.pl...
Tylko czy to wystarczy, by zatrzymać się na śniegu na odcinku 4 metrów,
czy jednak musiałbym dodatkowo wyłączyć ABS?

======
Tak ale z prędkości 100km/dobę

Data: 2011-12-06 18:48:09
Autor: Grejon
Którego węża wybrać?
W dniu 2011-12-06 17:47, to pisze:
Którego węża wybrać? Który w±ż zapewni legendarn±, czterometrow± drogę
hamowania na ¶niegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na ¶niegu opona
Dębica Frigo?

Węże się skończyły na Nokii 3310.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-06 19:17:33
Autor: Big Jack
Którego węża wybrać?
W wiadomo¶ci
*Grejon* napisał(-a):

Węże się skończyły na Nokii 3310.

Z mojej 6310i jeszcze się nie ewakuował  :-P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-06 19:35:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Którego węża wybrać?
*Grejon* napisał(-a):

Węże się skończyły na Nokii 3310.

Z mojej 6310i jeszcze się nie ewakuował :-P

Widać za rzadko gryzie się w dupę. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-06 20:00:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
Którego węża wybrać?

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jblkgg$m9c$1usenet.news.interia.pl...
[...]

wczoraj w jakiej¶ gazecie była wzmianka, ze węża widziano na ... Androida...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-06 19:50:36
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 17:47, to pisze:
Którego węża wybrać? Który w±ż zapewni legendarn±, czterometrow± drogę
hamowania na ¶niegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na ¶niegu opona
Dębica Frigo?

http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4
Polecam naturalne australijskie!

--
Paweł

Data: 2011-12-06 19:06:03
Autor: to
Którego węża wybrać?
begin DoQ
http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
australijskie!

Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

Data: 2011-12-06 20:34:38
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 20:06, to pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
australijskie!
Zaraz, zaraz, on chyba owin±ł się po złej stronie felgi!

Słabo tresowany :)

--
Paweł

Data: 2011-12-06 21:44:12
Autor: Rafał Grzelak
Którego węża wybrać?
to wrote:

begin DoQ

> http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
> australijskie!

Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

Duh! No przeciez tam wszystko jest 'Down under'!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-06 20:24:50
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Którego węża wybrać?
On 12/06/2011 07:50 PM, DoQ wrote:
[...]

Mojej matce kiedy¶ kot się schował gdzie¶ w okolicach paska klinowego.
Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
mieli dużo roboty z posprz±taniem tego bałaganu.

Data: 2011-12-06 20:35:07
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 20:24, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

Mojej matce kiedy¶ kot się schował gdzie¶ w okolicach paska klinowego.
Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
mieli dużo roboty z posprz±taniem tego bałaganu.

Bardzo często zdarza się co¶ takiego, póĽniej nie ma chętnego do wyjęcia ;)

--
Paweł

Data: 2011-12-06 20:40:53
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Którego węża wybrać?
On 12/06/2011 08:35 PM, DoQ wrote:
[...]

Ja kiedy¶ w Vectra C zim± dolewałem płynu do spryskiwacza.
Widziałem szczura albo kune, co zapierdzielała gdzie¶ pomiędzy
plastikami, wężami z płynem chłodz±cym. Generalnie zawał serca.

Data: 2011-12-06 23:33:13
Autor: lublex
Którego węża wybrać?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jblqrn$9sc$2mx1.internetia.pl...
[...]
;)

Chyba można zeszlifować. Szlifowany kot był już na pms.

pozdr
lublex

Data: 2011-12-06 23:10:38
Autor: venioo@interia.pl
Którego węża wybrać?

Co wybrać?! Pomóżcie!
Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

Obojetnie ktorego, moze byc nawet uzywany po dziadku niemcu, podobno lepszy niz nowy chinski ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-07 10:21:32
Autor: Agent
Którego węża wybrać?

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ede4732$0$5819$65785112news.neostrada.pl...
Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
Dębica Frigo?

Mam takie opcje:

Nuda, trolujesz juĹĽ.

Data: 2011-12-07 12:03:16
Autor: J.F
Którego węża wybrać?
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ede4732$0$5819$65785112@news.neostrada.pl...
Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
Dębica Frigo?
Mam takie opcje:

Ale to musi byc waz z Debicy, ewentualnie ze Stomilu.

J.

Którego węża wybrać?