Którego węża wybrać?

Data: 2011-12-06 19:50:36
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 17:47, to pisze:
Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
Dębica Frigo?

http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4
Polecam naturalne australijskie!

--
Paweł

Data: 2011-12-06 19:06:03
Autor: to
Którego węża wybrać?
begin DoQ
http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
australijskie!

Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

Data: 2011-12-06 20:34:38
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 20:06, to pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
australijskie!
Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

Słabo tresowany :)

--
Paweł

Data: 2011-12-06 21:44:12
Autor: Rafał Grzelak
Którego węża wybrać?
to wrote:

begin DoQ

> http://www.youtube.com/watch?v=2V96l7xpun4 Polecam naturalne
> australijskie!

Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

Duh! No przeciez tam wszystko jest 'Down under'!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-06 20:24:50
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Którego węża wybrać?
On 12/06/2011 07:50 PM, DoQ wrote:
[...]

Mojej matce kiedyś kot się schował gdzieś w okolicach paska klinowego.
Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
mieli dużo roboty z posprzątaniem tego bałaganu.

Data: 2011-12-06 20:35:07
Autor: DoQ
Którego węża wybrać?
W dniu 06-12-2011 20:24, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

Mojej matce kiedyś kot się schował gdzieś w okolicach paska klinowego.
Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
mieli dużo roboty z posprzątaniem tego bałaganu.

Bardzo często zdarza się coś takiego, później nie ma chętnego do wyjęcia ;)

--
Paweł

Data: 2011-12-06 20:40:53
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Którego węża wybrać?
On 12/06/2011 08:35 PM, DoQ wrote:
[...]

Ja kiedyś w Vectra C zimą dolewałem płynu do spryskiwacza.
Widziałem szczura albo kune, co zapierdzielała gdzieś pomiędzy
plastikami, wężami z płynem chłodzącym. Generalnie zawał serca.

Data: 2011-12-06 23:33:13
Autor: lublex
Którego węża wybrać?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:jblqrn$9sc$2mx1.internetia.pl...
[...]
;)

Chyba można zeszlifować. Szlifowany kot był już na pms.

pozdr
lublex

Którego węża wybrać?