Który Acer waszym surowym zdaniem?

Data: 2010-09-28 12:21:51
Autor: Gupik
Który Acer waszym surowym zdaniem?
może lepiej weź Asus,a, nawet bez systemu a system sam sobie zainstalujesz

Data: 2010-09-28 04:39:54
Autor: maxknowledge
On 28 Wrz, 12:21, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
może lepiej weź Asus,a, nawet bez systemu a system sam sobie zainstalujesz

ten acer też jest na linuxie, w tym nie rzecz. system nie problem.
asusy nie sa zbyt awaryjne? poza tym asus na intelu a szyna tam 800mh
i nie wykorzysta on w pelni ddr3

Data: 2010-09-28 15:20:16
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-28 13:39, maxknowledge pisze:
[...]

a dziewczyna wykorzysta ddr3 ?

Data: 2010-09-28 09:39:08
Autor: maxknowledge
On 28 Wrz, 15:20, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:

> ten acer też jest na linuxie, w tym nie rzecz. system nie problem.
> asusy nie sa zbyt awaryjne? poza tym asus na intelu a szyna tam 800mh
> i nie wykorzysta on w pelni ddr3

a dziewczyna wykorzysta ddr3 ?

zastanawiam się czy różnica pomiędzy ddr3 a ddr2 jest na tyle istotna
żeby zabiegać o taki układ. nie pracowałem jeszcze na takich kościach,
ale wydaje mi się, że jeśli będą na pewno odczuje się lepszy komfort
pracy, poza tym aby komputer był też w jakimś najmniejszym stopniu
przyszłościowy.

Data: 2010-09-29 10:41:09
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-28 13:39,  *maxknowledge* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Acer jest po dokładnie odwrotnej stronie tabelki awaryjności niż Asus - tej gorszej stronie :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-29 10:50:39
Autor: maxknowledge
On 29 Wrz, 10:41, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

Acer jest po dokładnie odwrotnej stronie tabelki awaryjności niż Asus -
tej gorszej stronie :)

Przede wszystkim, w awaryjności, wyznacznikiem wydaje się być
użytkownik. To nie mój pierwszy Acer i sądzę że firma to jedynie
obudowa laptopa. Mylę się? Możliwe, nie wiem co to znaczy, że laptop
jest od Acera, czy Asusa, pomijając aspekty wizualne.

Data: 2010-09-29 20:22:39
Autor: jwzw
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Fuksiarzu - masz to szczęście, że nie wiesz co to znaczy, że laptop jest od
Acera, czy Asusa. Ja wiem.
Cztery Asusy w codziennym użytkowaniu od 3 lat i nic. W jednym padł już akumulator, ale po 3 latach miały prawo.
Jeden Acer, też trzylatek - 4 naprawy w okresie gwarancyjnym, a sądząc po
odgłosach, zanosi się na jeszcze jedną - niestety już po gwarancji. Za każdym razem pada coś innego.
Drugi Acer (jeszcze na gwarancji), a już po wymianie wiatraka i zasilacza, który stopił się w pierwszym dniu użytkowania.
Mnie już nie namówisz na Acera. Mam dwa i niech tak zostanie.

Data: 2010-10-11 22:23:13
Autor: jerzu
Który Acer waszym surowym zdaniem?
On Wed, 29 Sep 2010 20:22:39 +0200, "jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl>
wrote:

Drugi Acer (jeszcze na gwarancji), a już po wymianie wiatraka i zasilacza, który stopił się w pierwszym dniu użytkowania.

Ja mam "pod ręką" trzy Acery Extensa, jednego Aspire. Extensy maja
ponad dwa lata, Aspire coś koło trzech, zero usterek. Aaa, w tym
Aspire padł zasilacz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-12 10:25:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Który Acer waszym surowym zdaniem?

wrote:

> [...]

Ja mam "pod ręką" trzy Acery Extensa, jednego Aspire. Extensy maja
ponad dwa lata, Aspire coś koło trzech, zero usterek. Aaa, w tym

Mam pod ręką paroletnie Acer Extensa 5320, Aspire 3680 i Travelmate
5220. 5320 używany ostro coraz bardziej rozklekotany. Ukruszony
narożnik, problemy z napędem DVD z kontaktowaniem z zatoce, wypadły 2
klaiwsze. 3680 po paru miesiącach zaczął się resetować z przegrzania.
Mimo 3 wizyt w serwisie i wymiany na inny egzemplarz problem pojawiał
się nadal. Skończyło się własnoręcznym rozebraniem, wyczyszczeniem,
nałożeniem pasty pod radiator i jakoś działa. Najstarszy 5220 działa
najlepiej. Przeżył dołożenie pamięci, wymianę dysku na większy i
dołożenie WiFi na miniPCI oraz anteny pod matrycę bo oryginalnie nie
miał. Mimo otarcia farby w wielu miejscach działa stabilnie mimo że ma
już 6 lat.

Zdrówko

Który Acer waszym surowym zdaniem?