Który IKE najtańszy?

Data: 2009-10-29 14:32:54
Autor: Robert Wicik
Który IKE najtańszy?
Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:hcbqvp$4js$1nemesis.news.neostrada.pl...
Może nie trafiłem dokładnie w grupę ale spróbuję.
Mam zamiar zlikwidowac pracowniczy fundusz emerytalny. Jedyna możliwość wypłaty tych środków jest za pomocą otwarcia jakiegoś IKE dokonania transferum i tego samego dnia wypłaty i zamknięcia rachunku IKE.
Jest tylko problem z opłatami. Najbardziej pazerne sa SKOKi w których potrąca się nawet 60% wartości składek.
Przecież to jest złodziejstwo. Obdzwoniłem kilka banków ale także nie nie znalazłem nic konkretnego.

Sprawdź IKE Obligacje Skarbu Państwa. Dostępne w PKO BP.
Jest to zakup bezpośrednio obligacji (nie fundusz) w ramach IKE.
W niektórych oddziałach obsługa niekumata, ale jak się uprzesz, to w końcu założą właściwy rachunek.

Który IKE najtańszy?