Który PIT czy CIT wypełnić przy rozliczaniu stowarzyszenia?

Data: 2009-03-07 23:52:16
Autor: TomaszB
Który PIT czy CIT wypełnić przy rozliczaniu stowarzyszenia?
Witam
Od grudnia działa stowarzyszenie kultury fizycznej, które trzeba jakoś rozliczyć przed urzędem skarbowym.
Rozliczenie będzie dość proste, tylko nie wiem na jakim druku i właściwie jakie dokumenty należy do urzędu dostarczyć.
Sprawozdanie finansowe za poprzedni rok mam już przygotowane.
Dzięki
TomekB

Który PIT czy CIT wypełnić przy rozliczaniu stowarzyszenia?