Który PiSior chciał zgwałcić Muchę?

Data: 2009-11-12 12:40:28
Autor: Hans Kloss
Który PiSior chciał zgwałcić Muchę?
Kogo typujecie na zboczka?

Zabawne, ale najwyraźniej wy pedryle uważacie za zboczka mężczyznę który chce
wydupczyć kobietę. Dwóch fagotów już się ujawniło w tym wątku na ochotnika,
ciekawym kto nastepny ;).
J-23

Data: 2009-11-12 13:48:35
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdgvns$78a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Posłanka jednak nie chce zdradzić nazwiska podrywacza-prostaka.

Dżentelmen to na pewno nie był, jestem ciekaw, czy muchę klepał po dupie, he, he, he...

boukun

Data: 2009-11-12 13:52:31
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdh0t4$h61$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zapomniałem dodać, że to takie typowo PiSowskie.

Dżentelmen to na pewno nie był, jestem ciekaw, czy

prostacki PiSior

muchę klepał po dupie, he,
he, he...

boukun