Który UPS ?

Data: 2009-06-05 15:46:30
Autor: ąćęłńóśźż
Który UPS ?
Poszukuję UPS-a nie tyle stricte do komputera, co do rejestratora monitoringu obiektu wraz z monitorem LCD - no to prawie jak komputer ;-)

Całość powinna się utrzymywać kilkanaście do 30 minut, ewentualnie dłużej sam rejestrator po wyłączeniu się monitora.

Co teraz "się kupuje"?
JaC

Data: 2009-06-05 18:30:34
Autor: doom3
Który UPS ?

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h0b7j1$b51$1news.wp.pl...
[...]

Ile pobiera caly zestaw ? Podlacz jakas "wtyczke miernikowa" pod kabel listwy z jakiej ten zestaw zasilasz i napisz ile to bierze, wtedy bedziesz/bedziemy mogli dobrac do wymagan (30minut minimum podtrzymania) odpowiedniego upsa.

pzdr

--
doom3

Data: 2009-06-13 12:33:30
Autor: ąćęłńóśźż
Który UPS ?
Czy warto się zainteresować "marką" Mustek (pewnie i tak ktoś inny składa ten sprzęt)?

W sumie to chyba najważniejsze, jakiej jakości akumulatory w środku siedzą, żeby nie trzeba było ich zmieniać za roczek?

Jeśli chodzi o modele to zapewne coś pomiędzy 1400, a 2000 w nazwie (to sa takie trochę"papierowe" amperowolty, bo rzeczywista wydajność jest mniejsza zwykle o połowę).

W sumie to nie wiem, ile pobiera rejestrator, a nie chcę go rozkręcać, żeby czytać napisy na zasilaczu - tak strzelam w 450-600 wat, plus do tego monitor lcd, czyli całość tak pewnie te 700-800 wat bierze, ale to w "szczycie", średnio pewnie połowę.
JaC

-- -- -

Ile pobiera caly zestaw ?
Podlacz jakas "wtyczke miernikowa" pod kabel listwy z jakiej ten zestaw zasilasz i napisz ile to bierze, wtedy bedziesz/bedziemy mogli dobrac do wymagan odpowiedniego upsa.

Data: 2009-06-13 13:33:40
Autor: tg
Który UPS ?
"ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> wrote in message news:h0vv87$sfe$1news.wp.pl...
[...]

przykladowy Rejestrator CCTV KA-9816 16-kanałowy z dwoma hdd pobiera 80W

a moj 24 calowy monitor lcd zadowala sie maxymalnie 100 watami, tak ze dobrze
byloby jednak zerknac do instrukcji bo roznica miedzy 200 a 800W jest raczej spora

Data: 2009-06-13 14:32:16
Autor: Irokez
Który UPS ?
--
monitor masz 42 cale a komputer to serwer 4-procesorowy z macierzą raid 8-dyskową?

Tak, specjalnie tak odpowiadam

--
Irokez

Data: 2009-06-05 23:58:46
Autor: sunwick
Który UPS ?
APC, smart ups np. jakas 600-tka

Data: 2009-06-07 03:46:43
Autor: MC
Który UPS ?
Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:j75j25latdmbqjg887iqas8s6tirls1ppc4ax.com...
APC, smart ups np. jakas 600-tka

Jestes agentem tej firmy?

Data: 2009-06-07 11:28:23
Autor: doom3
Który UPS ?

Uzytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisal w wiadomosci news:h0f5ss$8m5$1node2.news.atman.pl...

Jestes agentem tej firmy?

ja nie jestem ;) ale z czystym sumieniem moge polecic :) z tym, ze nie spotkalem sie z modelem 600VA to pierwsza sprawa, a druga sprawa, ze pewnie 600VA nie starczylo by autorowi watku do 30 minutowego podtrzymania opisywanego zestawu.

--
doom3

Data: 2009-06-07 12:34:27
Autor: MC
Który UPS ?
Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0g17p$4gn$1news2.ipartners.pl...

[...]

Zgadza się, chociaż bez warunku podtrzymania monitora sporo zaoszczędzi. Jest jeszcze problem kształtu napięcia. Nie wiadomo jaki zasilacz ma to cudo. A tanie APC nie mają sinusa.

Data: 2009-06-07 17:03:37
Autor: Irokez
Który UPS ?
Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:h0frl4$5rm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ano Back nie mają, ale Smart już raczej tak, co potwierdzają pompy CO które sobie spokojnie działają na paru Smartach 700

Co do pytania... mam starego APC Smart 1000 i mi prawie godzinę trzyma kompa z monitorem LCD. Bardzo fajy sprzecik.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2009-06-08 10:57:24
Autor: doom3
Który UPS ?

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:h0gkrt$v21$1news.onet.pl...

[...]

Serie SMART, to juz zupelnie inna para kaloszy niz BACK-UPS.
Potwierdzam "pompy CO", akurat nie uzywam do takich zastosowan, ale polecalem wujkowi do domku, gdzie wlasnie pompa CO za zadne skarby nie chciala dzialac na innych upsach. Za moja namowa kupil 3000VA i dziala pieknie.

--
doom3

Który UPS ?