Który UPS ?

Data: 2009-06-05 18:30:34
Autor: doom3
Który UPS ?

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h0b7j1$b51$1news.wp.pl...
Poszukuję UPS-a nie tyle stricte do komputera, co do rejestratora monitoringu obiektu wraz z monitorem LCD - no to prawie jak komputer ;-)

Całość powinna się utrzymywać kilkanaście do 30 minut, ewentualnie dłużej sam rejestrator po wyłączeniu się monitora.

Co teraz "się kupuje"?
JaC

Ile pobiera caly zestaw ? Podlacz jakas "wtyczke miernikowa" pod kabel listwy z jakiej ten zestaw zasilasz i napisz ile to bierze, wtedy bedziesz/bedziemy mogli dobrac do wymagan (30minut minimum podtrzymania) odpowiedniego upsa.

pzdr

--
doom3

Data: 2009-06-13 12:33:30
Autor: ąćęłńóśźż
Który UPS ?
Czy warto się zainteresować "marką" Mustek (pewnie i tak ktoś inny składa ten sprzęt)?

W sumie to chyba najważniejsze, jakiej jakości akumulatory w środku siedzą, żeby nie trzeba było ich zmieniać za roczek?

Jeśli chodzi o modele to zapewne coś pomiędzy 1400, a 2000 w nazwie (to sa takie trochę"papierowe" amperowolty, bo rzeczywista wydajność jest mniejsza zwykle o połowę).

W sumie to nie wiem, ile pobiera rejestrator, a nie chcę go rozkręcać, żeby czytać napisy na zasilaczu - tak strzelam w 450-600 wat, plus do tego monitor lcd, czyli całość tak pewnie te 700-800 wat bierze, ale to w "szczycie", średnio pewnie połowę.
JaC

-- -- -

Ile pobiera caly zestaw ?
Podlacz jakas "wtyczke miernikowa" pod kabel listwy z jakiej ten zestaw zasilasz i napisz ile to bierze, wtedy bedziesz/bedziemy mogli dobrac do wymagan odpowiedniego upsa.

Data: 2009-06-13 13:33:40
Autor: tg
Który UPS ?
"ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> wrote in message news:h0vv87$sfe$1news.wp.pl...
[...]

przykladowy Rejestrator CCTV KA-9816 16-kanałowy z dwoma hdd pobiera 80W

a moj 24 calowy monitor lcd zadowala sie maxymalnie 100 watami, tak ze dobrze
byloby jednak zerknac do instrukcji bo roznica miedzy 200 a 800W jest raczej spora

Data: 2009-06-13 14:32:16
Autor: Irokez
Który UPS ?
--
monitor masz 42 cale a komputer to serwer 4-procesorowy z macierzą raid 8-dyskową?

Tak, specjalnie tak odpowiadam

--
Irokez

Który UPS ?