Który VAN (3 rz?dy siedze?)?

Data: 2011-02-17 08:21:31
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
W dniu 2011-02-17 02:09, scob pisze:
No bo nie kupiłem latem zafiry :P

Na placu boju pozostają:

- Eurovan (powiedzmy; wiem, że eurovan to była poprzednia generacja): C8
/ 807 / ulysse / Pedra (taka pedalska nazwa :P )

Phedra... - jedna literka, a tyle zmienia... ;)

Suwane drzwi, fotele jak w startreku - podoba mi się.. ale jest na "F" -
bać się? A jak nie benzyniak (mmm.. 3,0 w c8), to który dizel? HDI czy JTD?

Bać się - bo to na "F" - więc z definicji... ;)

Wszystkie - niezależnie od znaczka na masce powstają w tej samej fabryce we Francji.
Wszystkie silniki też są francuskie - i to nie zależnie od znaczka na klapie.

Z doświadczenia - zawieszenie jest lekko przewymiarowane, bo wspólne z dostawczymi (Jumpy/Expert/Scudo) - więc na naszych drogach nie wybija się tak szybko.

Silniki HDi - jeśli nie są zakatowane przez "mechaniora" to pracują.

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-02-18 01:47:45
Autor: scob
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
W dniu 2011-02-17 08:21, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
[...]

co wcale nie musi być wadą ;)

Silniki HDi - jeśli nie są zakatowane przez "mechaniora" to pracują.

No właśnie mam 3 znajome autka z HDI - i użytkownicy _na silniki_ nie narzekają (róznie bywa z "resztą auta") ;)

Który VAN (3 rz?dy siedze?)?