Który VAN (3 rz?dy siedze?)?

Data: 2011-02-17 13:19:05
Autor: Laisar
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
On 17 Lut, 02:09, scob <997s...@tlen997.pl> wrote:

Za trzecim rzedem: 50kg labrador retriever-a..
[...]
- Sharan (+Alhambra i Galaxy)

To nie zadziała - wnętrze faktycznie jest większe niż w kompaktowych
minivanach a la Scenic, ale z trzema rzędami siedzeń dokładnie tak
samo nie ma żadnego bagażnika /:

....A i ten 3. rząd wcale nie jest dużo lepszy - tyle, że mieszczą się
dzieci do lat 12, a nie tylko do 8 d:

I teraz: zafira, scenic 1 i 2, picasso, corolka verso, touran, caddy,
premacy i dacie MCV :D:D - odpadły, bo za małe, i albo nie ma trzeciego
rzędu, albo "udawany"

Wypraszam sobie, akurat MCV-ka ma nieudawany i sumarycznie lepszy niż
S/A/G - ale fakt, że bagażnik wtedy malutki, 200 L (ustawne, ale
jednak skromne).

Data: 2011-02-18 01:56:39
Autor: scob
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
W dniu 2011-02-17 22:19, Laisar pisze:
[...]

ee, siedzialem na takim fotelu. Fakt, że nie w trasie, ale się zmiesciłem, a jestem raczej spory.
Poza tym - dorosłych będzie się tam upychać sporadycznie

coś jak kiedyś w tico mialem? ;)

Data: 2011-02-17 17:20:44
Autor: Laisar
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
On 18 Lut, 01:56, scob <997s...@tlen997.pl> wrote:
W dniu 2011-02-17 22:19, Laisar pisze:
> [Sharan (+Alhambra i Galaxy)]
> ....A i ten 3. rząd wcale nie jest dużo lepszy - tyle, że
> mieszczą się dzieci do lat 12, a nie tylko do 8 d:

ee, siedzialem na takim fotelu. Fakt, ze nie w trasie,

Jechalem 100 km - wystarczy mi na cale zycie...

Poza tym - doroslych bedzie sie tam upychac sporadycznie

Dzieciom oczywiscie wystarczy, ale nie nazywalbym tego "prawdziwym
trzecim rzedem" - tylko dlatego sie odezwalem (:

> [MCV 7-os]
> bagaznik wtedy malutki, 200 L (ustawne, ale jednak skromne).

cos jak kiedys w tico mialem? ;)

Byc moze - ale 3 foteliki mieszcza sie w 2. rzedzie, a wtedy jest
chyba niezgorsze 700 L... Do rolety (((:

Data: 2011-02-18 08:30:51
Autor: omega_fan
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
Byc moze - ale 3 foteliki mieszcza sie w 2. rzedzie, a wtedy jest
chyba niezgorsze 700 L... Do rolety (((:

W SGA przy wyjętych fotelach 3 rzędu do rolety jest 850 litrów,
przy maksymalnie cofniętych fotelach 2 rzędu (wtedy jest opór miejsca w
2 rzędzie, nawet jak kierowca i pasażer sobie cofną na maksa). Jeżeli
fotele 2 rzędu przesuniesz na maksa do przodu, to do rolety masz 1200
litrów bagażnika.

Faktem jest, że przy włożonych wszystkich fotelach w SGA miejsca na
bagaż zostaje raczej symbolicznie, ale już przy 6 włożonych da się
całkiem sporo zapakować. No i te ostatnie fotele to rzeczywiście nie dla
wysokich, natomiast poza tym są całkiem ok - wymiarowo są identyczne jak
te w 2 rzędzie. Mam 184 cm wzrostu i wchodzę do tego 3 rzędu na styk -
dłuższa trasa raczej odpada. Natomiast kolega mój, raczej szczupły i 170
cm wzrostu jechał jakieś 5 godzin i nie było źle.

Data: 2011-02-18 02:50:06
Autor: Laisar
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
On 18 Lut, 08:30, omega_fan <o...@nospam.org> wrote:

przy 6 włożonych [fotelach] da się całkiem sporo zapakować [do S/G/A]

To jest niestety spory minus daćki /: - trzeci rząd jest tylko w
całości... No, ale taka karma - a raczej kasa (;

Co prawda w najwyższej wersji wyposażeniowej można niby położyć osobno
oparcia, ale MSZ to marnowanie miejsca - już lepiej zapakować bagaże
normalnie na jedno miejsce. Mieści się całkiem sporo, tyko dostęp jest
do bani.

No i te ostatnie fotele to rzeczywiście nie dla wysokich, natomiast poza
tym są całkiem ok - wymiarowo są identyczne jak te w 2 rzędzie.

Tylko kolana trzeba trzymać pod brodą d: - taki to już urok większości
siedzeń składanych na płasko w podłogę.

Mam 184 cm wzrostu i wchodzę do tego 3 rzędu na styk - dłuższa trasa raczej odpada.

O, to to - dlatego stanowczo protestuję nazywaniem tego "prawdziwym
trzecim rzędem" (;
Natomiast jest oczywiście lepszy niż wynalazki ze sceników, touranów
czy - OMG - zwłaszcza zafiry (więc niech wątkotwórca się akurat
cieszy, że jej nie kupił).

I żebyśmy się dobrze zrozumieli - tak W OGÓLE to S/A/G to bardzo fajne
auta, popieram w całej rozciągłości i szerokości [:

(Ale nowy Szaraczek to już mnie jednak zawiódł - to już Caddy Maxi
lepszy d: ).

Data: 2011-02-18 12:22:00
Autor: omega_fan
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
[...]

.... aaale w SGA nie masz siedzień składanych na płasko, tylko wyjmowane
w całości.

Mam 184 cm wzrostu i wchodzę do tego 3 rzędu na styk - dłuższa trasa raczej odpada.

O, to to - dlatego stanowczo protestuję nazywaniem tego "prawdziwym
trzecim rzędem" (;

Ja też nie. Prawdziwy 3 rząd to jest w Grand Voyagerze.

Natomiast jest oczywiście lepszy niż wynalazki ze sceników, touranów
czy - OMG - zwłaszcza zafiry (więc niech wątkotwórca się akurat
cieszy, że jej nie kupił).

Dokładnie.

[...]

Tu się też zgadzam - po przesiadce z nowego Sharana do mojego
stwierdziłem, że jakoś to moje auto obszerniejsze w środku.

Data: 2011-02-18 03:53:43
Autor: Laisar
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
On 18 Lut, 12:22, omega_fan <o...@nospam.org> wrote:

...aaale w SGA nie masz siedzen skladanych
na plasko, tylko wyjmowane w calosci.

No jak nie jak tak?

http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_09s.jpg
http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_59l.jpg

Data: 2011-02-18 14:14:02
Autor: omega_fan
Kt??ry VAN (3 rzÄ?dy siedze??)?
On 02/18/2011 12:53 PM, Laisar wrote:
[...]

No ale co Ty mi tu przysyłasz :)
Przeciez to nowy Galaxy (MK3) a nie SGA...

Data: 2011-02-18 17:45:52
Autor: scob
Kt??ry VAN (3 rzÄ?dy siedze??)?
W dniu 2011-02-18 14:14, omega_fan pisze:
[...]

aha ;-)
Nie ta generacja, nie ta kasa ;)

Data: 2011-03-01 03:06:46
Autor: Laisar
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
On 18 Lut, 14:14, omega_fan <o...@nospam.org> wrote:

> [...]

>http://www.auto-types.com/images/ford/Ford_Galaxy_59l.jpg

No ale co Ty mi tu przysyłasz :)
Przeciez to nowy Galaxy (MK3) a nie SGA...

UUUuuupsss... "Ależ wodzu, co wódz?!" (;

To ja przepraszam za zamieszanie - żadne to usprawiedliwienie, ale
żyłem w świętym przekonaniu, że nie dość, że generacje są tylko dwie,
to jeszcze obie występują pod tymi samymi markami... Moja maksymalna
culpa ):

(Inna rzecz, że nazywanie przez Forda fejsliftingu Mk1=>Mk2
"generacją" to jednak lekka przesada - VW był tu nieco rozsądniejszy)..

Data: 2011-03-01 12:40:56
Autor: omega_fan
Który VAN (3 rz?dy siedze?)?
(Inna rzecz, że nazywanie przez Forda fejsliftingu Mk1=>Mk2
"generacją" to jednak lekka przesada - VW był tu nieco rozsądniejszy)..

De facto to tak chyba nie jest, ale lifting byl na tyle duzy ze
zwyczajowo sie przyjelo MK1-MK2.

Który VAN (3 rz?dy siedze?)?