Który Żyd będzie następnym prezydentem Polaków?

Data: 2010-01-28 17:50:49
Autor: boukun
Który Żyd będzie następnym prezydentem Polaków?
Tak jak mówiłem, Tusk nie ma nic do powiedzenie, ośrodki decyzyjne na temat Polski nie leżą w Polsce, tylko w JWC w Nowym Jorku.

Po Lejba Kohne, Stozmanie, Kalksteinie, kogo mędrcy syjonu zdecydowali tym razem wystawić na prezydenta Polaków? Sikorskiego, Olechowskiego czy Cimoszewicza?

boukun

Data: 2010-01-28 17:56:16
Autor: boukun
Który Żyd będzie następnym prezydentem Pol aków?
Tak jak mówiłem, Tusk nie ma nic do powiedzenia, ośrodki decyzyjne na temat
Polski nie leżą w Polsce, tylko w JWC w Nowym Jorku.

Po Lejba Kohne, Stolzmanie, Kalksteinie, kogo mędrcy syjonu zdecydowali tym razem
wystawić na prezydenta Polaków? Sikorskiego, Olechowskiego czy Cimoszewicza?

Na pewno nie będzie nim Polak Komorowski, choć ja bym sobie wymarzył Palikota...

boukun

Data: 2010-01-28 18:31:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

  To juz nie nasza wspolna sympatia Krzysio Kononowicz?

   AR

Data: 2010-01-28 11:17:03
Autor: Antenka
Który Żyd będzie następnym prezydentem Polak ów?
On 28 Sty, 18:31, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hjsg8v$nhd$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Palikota...

> boukun

  To juz nie nasza wspolna sympatia Krzysio Kononowicz?

Krzyś Kononowicz byłby lepszym prezydentem niż ten dotychczasowy
kneset he he he. Nawet gdyby "nic nie było", nawet gdyby "wszystko
zlikwidował" ( to jego słowa :D), zawsze to swój chłop - syn polskiej
ziemi. ;-)

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Data: 2010-01-28 11:19:12
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

[...]

Jak to jest, że w charakterze "prawdziwych Polaków" promowani są
przeważnie najwięksi kretyni?...

Data: 2010-01-28 20:41:41
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:3384dc4f-916f-4cca-9254-b18f90b3048cg1g2000yqi.googlegroups.com...
Antenka napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Bo kadry obstawione są przez naród dobrany, a więc nie będą promować prawdziwych Polaków...

boukun

Data: 2010-01-28 11:47:30
Autor: Woland
Który Żyd będzie następnym prezydentem Polak ów?
boukun napisał(a):

Bo kadry obstawione sa przez narod dobrany, a wiec nie beda promowac prawdziwych Polakow...

Nie talmudyzuj, Niedźwiecki... Kononowicza wypromowali twoi polityczni
idole, a nie Żydzi... Ci ostatni stawiają na młodych, wyedukowanych i
silnych, peerelowskie debile na rencie nie są im do niczego
potrzebne...

Data: 2010-01-28 21:02:06
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:33e6a2c9-e9c8-4fac-8ddc-af7f111013cdc29g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Więc ja o tym. Kadry nie wypromuja Polaków, bo im nie po drodze, a że Polacy są w niższym szczeblu hierarchii i zniewoleni, ci twoi idole zawsze będą pierdolic głodne kawałki o młodych i wyedukowanych ...Pirogów...

boukun

Data: 2010-01-29 12:03:26
Autor: cirrus
Antenka napisał(a):
[...]

Któryś biskup stwierdził, że katolik powinien głosować na katolika  ..... to i kretyn na kretyna.

--
stevep

Data: 2010-01-29 04:26:11
Autor: Antenka
Który Żyd będzie następnym prezydentem Polak ów?

A malokontent na malkontenta, nieprawdaż Burczymucho? hehe

Data: 2010-01-29 16:53:35
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bc388145-30d7-4d0a-800a-b5e11dacd734l30g2000yqb.googlegroups.com...
A malokontent na malkontenta, nieprawdaż Burczymucho? hehe
Antenka
"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Ale tylko w przypadku kretyństwa jak twoje. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-28 20:15:13
Autor: boukun

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1f1f$4b61ca03$54702a04$15097news.chello.at...

[...]

Też może być, byleby wystartował, to będzie miał mój głos... Aby żyło się weselej..., a to też szczęście...

boukun

Który Żyd będzie następnym prezydentem Polaków?