Ktory abonament w Erze... ? :(

Data: 2009-07-13 20:29:25
Autor: bajkonur
Ktory abonament w Erze... ? :(
Jestem troche wkurozny na Ere... maja ustawione abonamenty tak, ze wszystko co bym nie kupil wychodzi mi cholernie drogo... Mimo wszystko chce zostac w Erze nadal i zastanawiam sie jaki abonament wziasc... Moze ktos tu jest obcykany z ich oferta ?
Konczy mi sie wlasnie umowa i szukam czegos (moze byc taryfa) biznesowa przy nastepujacych zalozeniach:
- rachunek powinien sie zamykac w max 200 zl miesiecznie
- miesiecznie ok 350 minut do Ery i 350 minut poza Ere
- miesiecznie ok 500 smsow glownie NIE do Ery
- internet 50 MB (z tym to nie problem, bo pakiety netowe sa w kazdym abo.)
- nie musi byc nowy telefon

Problem tylko w tym, ze... Taryfa Firma jest ok, ale nie ma tam w ogole smsow, za ktore placilbym jak za złoto, a w taryfie Nowy Pakiet Biznes jest bardzo drogo jesli dzwoni sie poza Ere... W taryfach nie biznesowych jest za to bardzo malo minut :(

I co tu wybrac... ? Jest jakis sposob na Ere ? :P

pozdrawiam,
Kuba

--

Ktory abonament w Erze... ? :(