Który automat do twina?

Data: 2011-07-06 13:25:51
Autor: qlphon
Który automat do twina?

słyszałem opinie, że automaty Apeksa XTX bez względu na cyfry, różnią się tylko ceną i kolorem...

po ostatniej przygodzie z zalodzeniem, chciałem kupić sobie coś nowego do moich zabaw z twinem,

czy zestaw XTX100/FST jest godny polecania?

w pierwszym stopniu atrakcyjne jest to, że ma takie same porty po obu stronach
więc łatwiej będzie się ułożyć miedzy workiem a manifoldem
poza tym jest on zwarty i bez przegubów

chcę kupić oczywiście dwa komplety - jeden z długim, żółtym wężem
(nie wiem tylko czy będzie taki w ofercie z fabrycznym wężem, ale pewnie tak)

jakieś inne sugestie albo rady?

Który automat do twina?